Skravletråd August 2016

Jøss mye barn ja
Er en stooor barnehage. Heldigvis mye plass og. 12 mål i uteområde så de har nok plass ute og å boltre seg på. Hadde lyst å ha henne i den lille private bhg først,men den var full noen år fremover. Så den vi valgte er så langt god den og :)

God dag damer :) Kjenner at jeg absolutt ikke er 100% tilstede på jobb om dagen :p Når det bare er 9 dager til permisjon :) Tenker på alt jeg skal gjøre osv :D

Håper alle får en fin dag!

Ja, det var ikke lenge igjen. Skjønner at konsentrasjonen ikke er helt på topp. Det er da absolutt noe mye mere interessant rett rundt hjørnet. :D

Kos deg på jobb. :)

Er en stooor barnehage. Heldigvis mye plass og. 12 mål i uteområde så de har nok plass ute og å boltre seg på. Hadde lyst å ha henne i den lille private bhg først,men den var full noen år fremover. Så den vi valgte er så langt god den og :)
Godt med mye plass når de er så mange

Jepp her og :p så nå er flere smokker og snora merka. Pluss kosebamsen hun har med seg i starten og drikkeflaskene :)

Ja det er nok greit å merke alt, merka jo ingenting når eldste gikk i barnehagen :P eller merket litt i starten men så sklei det ut, de hadde jo stålkontroll på hva som tilhørte hvem der.

Han går eller?
Anbefaler goretexsko jeg da

Han går bare alene om han ikke skjønner at han går alene :P så er nok ikke så lenge til han slipper seg, han går tur så lenge han får holde meg i lillefingeren liksom :)

Vi har støvler til vår jente. Hun går da. Gjør din? Vi kjøpe veldig lette støvler så de skulle være enklere å gå med

Han går bare alene når han ikke merker at han ikke holder i noe. Men går tur og da holder han meg bare i lillefingeren så er nok ikke så lenge til han slipper seg :)

Så deilig da :) God morgen, hva skal dere i dag?
God morgen :) vi har vært ute å sykklet. Ååh den bedritende sykkelen. Etter at mannen "pimpa" den opp så har den vært ett mareritt å trille. Det ene hjulet er løst. Så jeg fikk bære både sykkel og barn :p
Heldigvis så går lille snart så hun leide meg i hånda.

Hva med deg??

God morgen damer, da skal jeg snart til Karlstad og spesialister ang svangerskapsdiabetes, satser på også få hentet noen babybokser og kjøpt sykkelbremser på biltema først.
Greit å få ordnet slike ting samtidig :)
Masse lykke til.

Back
Topp