Skravletråd August 2016

Tror han vet om mulighetene ;) han fikk noen tabletter av legen en gang, som gjorde at han ble skikkelig kvalm hver gang han røykte... Jeg sa at slik han jeg det de 12 første ukene hvert svangerskap, så det måtte han leve med. Endte med at han kuttet tablettene fordi han kunne velge bort kvalmen... Er det mulig lissom! Han kunne jo heller valgt bort røyken :p men, jeg har aldri røykt selv så vet ikke hvordan det er å slutte ;)
De tablettene syns jeg var forferdelig :o
Men fikk igjen nærmest alle mulige bivirkninger, men sitter nok veldig psykisk vil jeg tro, hva med å prøve hypnose? Det fungerte veldig bra på min stemor (i 2 år! Da trodde hun det ikke var farlig å prøve 1)

De tablettene syns jeg var forferdelig :o
Men fikk igjen nærmest alle mulige bivirkninger, men sitter nok veldig psykisk vil jeg tro, hva med å prøve hypnose? Det fungerte veldig bra på min stemor (i 2 år! Da trodde hun det ikke var farlig å prøve 1)
Vi får se hva han finner ut selv etterhvert :)

Godt du ikke dr det
Rart hva man venner seg til. Skal bli godt å få legge seg i kveld. Men svigermor kommer jo. Dvs 1-3 timer mindre søvn pr natt. Når man er sosiale lenge etter jeg pleier å sove. Jeg klarte det i ferien. Så det går vel denne uken også.

Lurer på om det blir godt med hverdag igjen når skolen begynner neste mandag...

Rart hva man venner seg til. Skal bli godt å få legge seg i kveld. Men svigermor kommer jo. Dvs 1-3 timer mindre søvn pr natt. Når man er sosiale lenge etter jeg pleier å sove. Jeg klarte det i ferien. Så det går vel denne uken også.

Lurer på om det blir godt med hverdag igjen når skolen begynner neste mandag...
Syns det alltid er godt når hverdagen begynner igjen.
Blir fort litt lite søvn ellers

Back
Topp