Mhm! Typist å snakke om slike ting når jeg virkelig ikke kanSå koselig med besøk
Badeland burde du drøye litt ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm! Typist å snakke om slike ting når jeg virkelig ikke kanSå koselig med besøk
Badeland burde du drøye litt ja![]()
Får satse på at de fleste enten er tidlig ute eller sent uteÅ sånn å forstå
Høres ut som om du har nok å gjøre ihvertfallBlæ, ene rullekaken ble ikke ok, den andre ble bra. Tror jeg hadde litt mye mel i den første, som gjorde at den brakk når jeg skulle rulle. Jaja!
Har sååå mye å gjøre før det kommer besøk etterpå, at jeg skal bare surfe babyverden litt til før jeg begynner. Hele huset må mer eller mindre ryddes og vaskes, og det er ca 260 kvm boarealEr ikke mer enn en uke siden hushjelpen var her, fatter ikke at det går ann. Jaja, rydde og tømme all søppla først, så støvsuge, så vaske over gulvene. Brune steka og legge den i ovnen må jeg også...Når jeg er ferdig der så skal plenen på baksiden klippes (ca 2 mål med plen bak huset og 2 og halv mål foran huset. Tok foran for noen dager siden, så det burde vel taes igjen det også...) også skal jeg høytrykkspyle hunderommet, og male gulvet der hvitt. Regner med det tørker til ikveld, får håpe det ihvertfall
Må huske å sette alle hundeteppene også til vask.
Det har jeg vettu!Du har en rar overmenneskelig tro på at jeg klarer alt bare jeg bestemmer meg for det, du
Lov å håpeFår satse på at de fleste enten er tidlig ute eller sent ute
Kengu daTidlig oppe på sykkeltur i dag. Deilig.
Ikke så deilig når jeg kom hjem å nesten besvimye, måtte legge meg rett ned på gulvet.
Neste gang skal jeg spise før trening,,huskr nok vann og ikke presse meg så mye
Ja å så få luft i dekka mine
Måtte sette en grense på 3 karusellbilletter til hverDet tviler jeg ikke på.
Inngang, billetter, drikke, is, sukkerspinn ++++
Her pakkes det også til barnehage og skolestart i morgenHvilke planer har dere for dagen i dag, da?
Akkurat nå er jeg film med de to yngste mens mannen og eldsten sover.
Når U har formiddagsluren sin går jeg opp i skogen med hunden.
Skal også pakke sammen det lille U skal ha med seg med til den nye barnehagen
Håper du fikk litt tid ved symaskinenFår sette meg ned med symaskinen når de andre to i huset legger seg nå straks![]()
Til Hønefoss kanskje?Kunne kjørt litt lenger da
Vi som reiser såpass mye til Egypt og neste gang skal være der i en mnd så blir de pengene uansett spartVet oø noen som legger det i en reisekasse![]()
Pass på så du ikke blir veldig svimmel igjen da!Får komme meg i dusjen
Om en times tid kommer besøket
Ja. Ville heller ha god pustGreit å slutte da ja![]()
Hørtes dyrt utKan bli dyrt i lengden men
Oi, du har mye å gjøre!!Blæ, ene rullekaken ble ikke ok, den andre ble bra. Tror jeg hadde litt mye mel i den første, som gjorde at den brakk når jeg skulle rulle. Jaja!
Har sååå mye å gjøre før det kommer besøk etterpå, at jeg skal bare surfe babyverden litt til før jeg begynner. Hele huset må mer eller mindre ryddes og vaskes, og det er ca 260 kvm boarealEr ikke mer enn en uke siden hushjelpen var her, fatter ikke at det går ann. Jaja, rydde og tømme all søppla først, så støvsuge, så vaske over gulvene. Brune steka og legge den i ovnen må jeg også...Når jeg er ferdig der så skal plenen på baksiden klippes (ca 2 mål med plen bak huset og 2 og halv mål foran huset. Tok foran for noen dager siden, så det burde vel taes igjen det også...) også skal jeg høytrykkspyle hunderommet, og male gulvet der hvitt. Regner med det tørker til ikveld, får håpe det ihvertfall
Må huske å sette alle hundeteppene også til vask.
Uff da, du må være forsiktig!!Tidlig oppe på sykkeltur i dag. Deilig.
Ikke så deilig når jeg kom hjem å nesten besvimye, måtte legge meg rett ned på gulvet.
Neste gang skal jeg spise før trening,,huskr nok vann og ikke presse meg så mye
Ja å så få luft i dekka mine
Fikk du kjøpt noe fint da?Mhm var det gitt
Heldigvis ikke sååå lang kø ved kassenr
Tror han vet om muligheteneJa finne det ut selv må han, men han må også være klar over mulighetene som finnes da![]()