Skravletråd August 2016

Blæ, ene rullekaken ble ikke ok, den andre ble bra. Tror jeg hadde litt mye mel i den første, som gjorde at den brakk når jeg skulle rulle. Jaja!

Har sååå mye å gjøre før det kommer besøk etterpå, at jeg skal bare surfe babyverden litt til før jeg begynner. Hele huset må mer eller mindre ryddes og vaskes, og det er ca 260 kvm boareal :P Er ikke mer enn en uke siden hushjelpen var her, fatter ikke at det går ann. Jaja, rydde og tømme all søppla først, så støvsuge, så vaske over gulvene. Brune steka og legge den i ovnen må jeg også...Når jeg er ferdig der så skal plenen på baksiden klippes (ca 2 mål med plen bak huset og 2 og halv mål foran huset. Tok foran for noen dager siden, så det burde vel taes igjen det også...) også skal jeg høytrykkspyle hunderommet, og male gulvet der hvitt. Regner med det tørker til ikveld, får håpe det ihvertfall :P Må huske å sette alle hundeteppene også til vask.
Høres ut som om du har nok å gjøre ihvertfall :o

Tidlig oppe på sykkeltur i dag. Deilig.
Ikke så deilig når jeg kom hjem å nesten besvimye, måtte legge meg rett ned på gulvet.

Neste gang skal jeg spise før trening,,huskr nok vann og ikke presse meg så mye
Ja å så få luft i dekka mine
Kengu da :o
Du må være forsiktig! Viktig med mat i kroppen før trening og nok vann! Luft i dekka er også en kjempe stor fordel

Hvilke planer har dere for dagen i dag, da?

Akkurat nå er jeg film med de to yngste mens mannen og eldsten sover.
Når U har formiddagsluren sin går jeg opp i skogen med hunden.
Skal også pakke sammen det lille U skal ha med seg med til den nye barnehagen
Her pakkes det også til barnehage og skolestart i morgen:)
Akkurat nå tok mannen barna med seg i skogen og jeg nyyyter et stille hus:D

Vet oø noen som legger det i en reisekasse;)
Vi som reiser såpass mye til Egypt og neste gang skal være der i en mnd så blir de pengene uansett spart :p
Men vi merker jo luksusen av å kunne spise mer proteiner da :)

Blæ, ene rullekaken ble ikke ok, den andre ble bra. Tror jeg hadde litt mye mel i den første, som gjorde at den brakk når jeg skulle rulle. Jaja!

Har sååå mye å gjøre før det kommer besøk etterpå, at jeg skal bare surfe babyverden litt til før jeg begynner. Hele huset må mer eller mindre ryddes og vaskes, og det er ca 260 kvm boareal :P Er ikke mer enn en uke siden hushjelpen var her, fatter ikke at det går ann. Jaja, rydde og tømme all søppla først, så støvsuge, så vaske over gulvene. Brune steka og legge den i ovnen må jeg også...Når jeg er ferdig der så skal plenen på baksiden klippes (ca 2 mål med plen bak huset og 2 og halv mål foran huset. Tok foran for noen dager siden, så det burde vel taes igjen det også...) også skal jeg høytrykkspyle hunderommet, og male gulvet der hvitt. Regner med det tørker til ikveld, får håpe det ihvertfall :P Må huske å sette alle hundeteppene også til vask.
Oi, du har mye å gjøre!!:P
Lykke til!

Tidlig oppe på sykkeltur i dag. Deilig.
Ikke så deilig når jeg kom hjem å nesten besvimye, måtte legge meg rett ned på gulvet.

Neste gang skal jeg spise før trening,,huskr nok vann og ikke presse meg så mye
Ja å så få luft i dekka mine
Uff da, du må være forsiktig!!:eek:

Ja finne det ut selv må han, men han må også være klar over mulighetene som finnes da :)
Tror han vet om mulighetene ;) han fikk noen tabletter av legen en gang, som gjorde at han ble skikkelig kvalm hver gang han røykte... Jeg sa at slik han jeg det de 12 første ukene hvert svangerskap, så det måtte han leve med. Endte med at han kuttet tablettene fordi han kunne velge bort kvalmen... Er det mulig lissom! Han kunne jo heller valgt bort røyken :p men, jeg har aldri røykt selv så vet ikke hvordan det er å slutte ;)

Back
Topp