Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin fangst detFikk 3 stykker![]()
Hun er flink, så vil tro de finner ut av detLykke til hos legen
Håper dere får noen svar!
Herlig start på dagen
Elghunder er så fine! Vokst opp med slike selv![]()
Godt hun sovnet daSovnet i sjalet, og sov 2 timer etter jeg la henne ned ❤ Puh. Mor fikk lada littDupper igjen nå. Nei, vi er heldig der! Vi byttet lege, nettopp fordi vi måtte krangle oss til ting som viste seg å stemme. Heldigvis traff vi blink med byttet
![]()
Nydelig ❤Har nesten den kombinasjonen i sengesett, som jeg har syddVis vedlegget 191336
Det vil jeg tro.Ikea i disse studenttider var ikke stas
Det tror jeg åNydelig ❤
Garantert finere med stjernene under![]()
AhaDet tror jeg åMen dette var mitt første syprosjekt så fant dette i butikken
![]()
En gang ville mannen på IKEA en lørdag. Mener du i dag? Sa jeg. Ja. Virkelig. I dag?? Ja. Sa hanIkea i disse studenttider var ikke stas
Gratulerer!Beløpet som står der er hva jeg og mannen har spart siden han sluttet dagen etter meg.
Men Jippi! Et år som røykfri![]()
Vis vedlegget 191385
Gratulerer med 1 år som røykfri!Beløpet som står der er hva jeg og mannen har spart siden han sluttet dagen etter meg.
Vis vedlegget 191385
GratulererBeløpet som står der er hva jeg og mannen har spart siden han sluttet dagen etter meg.
Vis vedlegget 191385
Slike nest jeg liker og bestHihi jamens jeg trives best i beige og marineblått. Og dus rosa.
Klapper i henda til dereBeløpet som står der er hva jeg og mannen har spart siden han sluttet dagen etter meg.
Vis vedlegget 191385
Gratulerer ! Håper mormora til mi lille frøken klarer å slutte også.Beløpet som står der er hva jeg og mannen har spart siden han sluttet dagen etter meg.
Vis vedlegget 191385