Skravletråd August 2016

Rottweiler er min absolutte favoritt:D og skal jeg ha hund igjen så blir det en sånn:)
De krever endel, men det er jo bare en fordel slik at man kommer seg ut:)
Og når jeg slik som det er nå ikke har problemer med det, selv når vi ikke har hund, også i øsende regnvær.....

Så kjedelig da :(
Var visst heldigvis bare en type som ikke formerer seg så heftig som var i havremelet. Kastet alt mel i åpne poser (vi har egentlig alt i lufttette poser etter en runde med melbiller for ti år siden, men det har glidd litt ut...)

Hva er det hun liker da ? :)

For 5000 får jeg en god maskin. Kjøpt lokalt her så jeg får service og hjelp på den :)
Hun er meget fargeglad. Har en stor gul og blå papegøye tatovert på ene armen. En knall grønn frosk en annen plass og flere til. Sist vi var sammen gikk hun med lilla skjørt fullt av papegøyer og knall rød topp. Så et fargerikt nest med dyr på kanskje ? Hehe

Hun er meget fargeglad. Har en stor gul og blå papegøye tatovert på ene armen. En knall grønn frosk en annen plass og flere til. Sist vi var sammen gikk hun med lilla skjørt fullt av papegøyer og knall rød topp. Så et fargerikt nest med dyr på kanskje ? Hehe
Skikkelig fargeglad altså :D
Kombo med sterke farger. Dyr på ene siden og stjerner på andre siden :)

Back
Topp