Skravletråd August 2016

JaLurer på å bestille et i gave til min søster:) begynt å lage klær?

Jeg må ha overlock maskin for å få fine sømmer:( så må spare opp litt. Så jo flere babynest jeg selger, jo fortere får jeg kjøpt maskinen :)

Gjerne bestill du ;) venter inn mer stjernestoff, og har litt på lager om du liker sånt. Ellers finner vi alltids flott stoff :D

Ja, fant ut det vi også. Det er jo ikke konstant, bare ofte. Så vi hadde lydklipp sist. Det reagerte de ganske raskt på med røntgen og blodprøver. Men nå fikk jeg også filmet at hun har store inndragninger i huden, kanskje lettere for de når de ser det :-) Heldigvis har vi en fantastisk Lege, hvor foreldrene har noe å si!
Godt det da ❤
Ikke alle leger som er sånn :(

God morgen.

Her er frokosten straks klar. Dvs, den er klar, bare venter på mannen som fikk gå og legge seg igjen da jeg sto opp, siden jeg overlot babyen til ham litt før seks med kommentaren "nå har jeg ammet henne for sjette gang på like mange timer, så nå må jeg sove en times tid om jeg ikke skal snappe til ungene før frokost." jeg fikk sove halvannen time så våknet jeg av ungene. (vel. Det gjorde jeg et par ganger) det hjalp. Jeg har spilt et spill med ungene før jeg laget frokost, en hjalp meg og en passet/lekte med yngste.

Hun har vært våken i tre timer nå og er rimelig trøtt. Så hun leker ikke alene.

Etter frokost blir det trilletur tebker jeg
Godt du fikk sove litt ekstra:)

Vi har endel jakthunder (elg) også har jeg noen hyrdehunder jeg bruker til agility, lydighet og spor :)

Nå ligger vi alle i dobbelsengen og ser på film :) De fem legendene. Koselig start på morgen!
Herlig start på dagen:D
Elghunder er så fine! Vokst opp med slike selv:)

Må snart opp og lage noe frokost tror jeg. Egg og bacon eller omelett tror jeg. Sende samboer for å kjøpe baguetter... Han skal dra og skyte på skytterbanen og jeg og ungene tar en liten tur på jakt og fiskedagene. Har litt igjen på bursdagsgaven hans :D
Håper du fant resten av gaven:D

Godt det da ❤
Ikke alle leger som er sånn :(
Sovnet i sjalet, og sov 2 timer etter jeg la henne ned ❤ Puh. Mor fikk lada litt :-) Dupper igjen nå. Nei, vi er heldig der! Vi byttet lege, nettopp fordi vi måtte krangle oss til ting som viste seg å stemme. Heldigvis traff vi blink med byttet :-)

Jeg må ha overlock maskin for å få fine sømmer:( så må spare opp litt. Så jo flere babynest jeg selger, jo fortere får jeg kjøpt maskinen :)

Gjerne bestill du ;) venter inn mer stjernestoff, og har litt på lager om du liker sånt. Ellers finner vi alltids flott stoff :D
Åh hva koster noe sånn? Hihi ja vil det. Venter bare litt til. De er bare uke 10. Jeg liker veldig godt sånt,men hun liker det litt anderledes;)

Back
Topp