Var veldig koseligSå gøy da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var veldig koseligSå gøy da![]()
Hel superHøres ut som du har hatt en bra kveld![]()
Heldigvis for detSom forøverig også går i en fantastisk barnehage
Hadde det ikke vært det ville vi ha vist det siden vi har hatt barn der konstant i 8 år.Heldigvis for det![]()
For frøkna går i barnehage ved jobben din ikke sant?Hadde det ikke vært det ville vi ha vist det siden vi har hatt barn der konstant i 8 år.
Da hadde vi heller fått frøkna over i barnehagen til U ikke motsatt
Hun gjør det.For frøkna går i barnehage ved jobben din ikke sant?![]()
Plutselig er tida derGod natt damer.
Har funnet senga og nå må jeg bare bli trøtt.
Mannen har sovnet og jeg ligger å suger på gaviscon! Kan da umulig bli dritt lei hele svangerskapt når det fortsatt er litt over to mnd igjen?
Siden vi er over midtnatt har jeg kommet meg til 31+0! Mange uker igjen
Å, så deiligSommerfest i dag, hjemme resten av helgen![]()
Hihi. Heldigvis har jeg ikke gravidhormonerÆsj, da skjønner jeg at du ble litt sur. Med mine hormoner så hadde jeg nok eksploderter ikke så lett å ha med å gjøre når jeg er gravid
![]()
Ja. Hadde og ønska vi begge skulle ta dag 1 sammen. Selv om han ikke har ferie... men han sier enda nei. Det får jeg ta selvJeg hadde blitt skikkelig sur av det der [emoji14] SÅ lettvint han får [emoji14]
Han gikk tilsluttHåper du fikk sparket ham igang![]()
Jaa. Og det blir nydeligSå koselig da![]()
Du kan få noen av megHihi. Heldigvis har jeg ikke gravidhormoner![]()
Føles nesten som om dagene går saktere nå enn i begynnelsen, skjønner jo at det kommer av div plager, håper det er bedre idag.Plutselig er tida derhold ut, du venter på noe fantastisk.
Kos dere i familie bursdagGod morgen dereidag står familiebursdag på kalenderen. Samboers bestemor blir 87 år
![]()
Kos deg med trilleturGod morgen.
Her er frokosten straks klar. Dvs, den er klar, bare venter på mannen som fikk gå og legge seg igjen da jeg sto opp, siden jeg overlot babyen til ham litt før seks med kommentaren "nå har jeg ammet henne for sjette gang på like mange timer, så nå må jeg sove en times tid om jeg ikke skal snappe til ungene før frokost." jeg fikk sove halvannen time så våknet jeg av ungene. (vel. Det gjorde jeg et par ganger) det hjalp. Jeg har spilt et spill med ungene før jeg laget frokost, en hjalp meg og en passet/lekte med yngste.
Hun har vært våken i tre timer nå og er rimelig trøtt. Så hun leker ikke alene.
Etter frokost blir det trilletur tebker jeg