Skravletråd August 2016

Ja. Sett på den lenge :) tror den hadde vært bra her i hus allerede nå, så mannen faktisk kunne sett sine oppgaver tildelt. Og sert hvor mye jeg faktisk gjør når han klager på at jeg ber han vaske badet. (Som er hans eneste store oppgave:p)
He he fin for alle den

Hun sover som en sten :) Var trøtt kl 17.30 men det blir litt for tidlig :p

Uff da, håper han vil sove til slutt ;) Ble bedre for oss når hun begynte i bhg ;) Nå spør hun om å få lov til å legge seg :D

Ja du får tenke på det, jeg jobber da 4,5 timer hver dag og drar hjem å slapper av før jeg henter jentungen i 15.30 tiden (hun syns det er formidling å bli hentet kl 15.00 :eek: )
Får håpe uggenheten gir seg etterhvert ;) Hvor langt er du?

Vi tenker oss en høy bil med firhjulstrekk ;) Toyota rav eller Honda CRV :)
Her har han vært grei å legge siste ukene men flyttet sengen og det lagde problemer. Svigermor sover på rommet hand og passer når vi er på jobb. Skal være der denne uken. Å da må sengen til småen flyttes på..

Han har vært trøtt lenge men fant ikke roen. I natt våknet han i full panikk. Kom på.vårt rom og klamret seg rundt halsen min. Sov slik lenge.

Høres jo greit ut :) får du litt tid først :)
Vet ikke helt skal på ultralyd på torsdag og finne det ut. Bare håpe alt er greit ;)

Kjører dere mye på fjellet eller har dårlig vei i område siden du ønsker slik bil?

Hehe, det er ikke mye kult:p
Og de elsket å være tilbake i barnehage og SFO:D
Her har det vært litt opp og ned.
Frøkna var så glad for å være tilbake i barnehagen.
Lille U, not so much..

Mannen sier jeg må slutte å Google når jeg har vondt...
Skjønner ikke det
Det kan være greit å ikke Google så enig med mannen der ;)
Eventuelt være flink til å ikke legge til ekstra symptomer :p

God kveld:-) Hjemme etter 14dagers ferie i dag. Kost oss masse!

Back
Topp