Har koset meg med ungene. Pakket ut etter turen i helgen. Vasket litt klær. Laget middag og koset med katteneGod morgenDeilig med en lang morgen.
Her har jeg vært på jobb og snart skal jeg hjem
Hva skal dere i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har koset meg med ungene. Pakket ut etter turen i helgen. Vasket litt klær. Laget middag og koset med katteneGod morgenDeilig med en lang morgen.
Her har jeg vært på jobb og snart skal jeg hjem
Hva skal dere i dag?
Huff det smaker dritt :/Hvert på glukosebelastning og nå slapper jeg av hjemme.
Må få vasket litt da
Og bhg start for jenta mi! Tiden går fortHei hå! Plutselig august!![]()
Det er detDet er ett stor arbeid.
Hva leser du?Får lese litt jeg
Ferie er deilig det, men på slutten ble de ganske lei av hverandreDa var det nok godt å få de i bhg og sfo ja![]()
Lekeplassen likte hun godtJeg skjønner så godt at du ikke tror det før du opplever det selv.. Tiden vil vise
Så bra, trivdes da eller ?
Spørs hva jeg rekker, blir travelt fra i morgenJa da får du gjøre litt av grunnlaget nå![]()
Hannas reiseHva leser du?
Hva leser du nå?Får lese litt jeg
Hva skal du da?Spørs hva jeg rekker, blir travelt fra i morgen![]()
Ser den. Søsken kan jo krangle som busta fyker uansett hvor glad man er i hverandre. De trengte vel litt miljøskifteFerie er deilig det, men på slutten ble de ganske lei av hverandre
Kranglet fra de sto opp til de la seg..
Derfor var det deilig å sende dem avgårde idagHer har dagen vært full av fart med ungene. Koset oss masse, men blir litt sliten av en kranglete storesøster
Den vi deler på oppgavene likte jeg![]()
![]()
![]()
Og memoreringskort![]()
På jobbHva skal du da?
Ja. Sett på den lengeDen vi deler på oppgavene likte jeg
Ja de savnet andre å leke medSer den. Søsken kan jo krangle som busta fyker uansett hvor glad man er i hverandre. De trengte vel litt miljøskifte![]()
Husker vi hadde det likt når jeg var mindre med søskene mine. De første ukene var gøy. Men etterhvert ble man dritt lei av å være med de samme, krangle om det samme og alle vennene var på ferie f.eks når vi ikke varJa de savnet andre å leke med
Ikke så mange barn rundt her vi bor, og de fleste vennene dems har vært borte på ferie![]()
Hehe, det er ikke mye kultHusker vi hadde det likt når jeg var mindre med søskene mine. De første ukene var gøy. Men etterhvert ble man dritt lei av å være med de samme, krangle om det samme og alle vennene var på ferie f.eks når vi ikke var![]()