Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå sover hun? Min ville ikke sove..Holdt på å legge jentungen
Ja da er det veldig greit med fungerende dørerUff, tenkt på å redusere arbeidsprosenten? Jeg har jobbet 60% siden april og kjenner at det er veldig greit nå
Selvom jeg burde tatt 100%
Hovne ben, men det er overlevbart
Ja vi må ha det etterhvert![]()
Det er du velNei, jeg er lei![]()
Det er det jaDet er koselig![]()
Da var det nok godt å få de i bhg og sfo jaEldste har hatt 5 uker, de to minste har hatt 4 uker![]()
Hører folk sier det. Men tror det ikke før jeg ser det selvDet kan være et reelt tilfelle det altsåHar dere vært å besøkt bhg?
Tusen takk :*Så fint
Flink du er!
Helt enig!Er så koselig den synes vi
Ja til mer av de
Hehe, det skjønner jegVar ett par mnd hun ikke var det
Det var uvant
Har sett noen ting jeg kunne tenkt megDe har mye forskjellig
Ja da får du gjøre litt av grunnlaget nåAugust er travel![]()
Hva da?Har sett noen ting jeg kunne tenkt meg![]()
Får se hvem det blir denoe mndHehe, det skjønner jeg
Det er ett stor arbeid.LemPA litt ved
Hun sover som en stenNå sover hun? Min ville ikke sove..
Tenkt på det etterhvert.. Er jo ikke så langt på vei enda, ingen vet noe. Men merket det at jeg ble veldig uggen og småkvalm av å måtte være så aktiv. Har en jobb hvor jeg ikke får sette meg ned så mye..Å med en liten en hjemme som sliter meg ut itillegg så er det tungt. Tenker å prøve å holde meg på jobb fult til etter han har begynt i barnehagen iallefall. Da har jeg mulighet å slappe av litt hjemme. Hadde jeg blitt sykemeldt nå så hadde jeg alikevell blitt utslitt..
Høres kjipt ut med hovne bein. Hvilken bil kunne du tenkt deg?![]()
Her har dagen vært full av fart med ungene. Koset oss masse, men blir litt sliten av en kranglete storesøsterGod formiddag
Her har jeg levert barn, nå tar jeg pause i sofa![]()
Tusen takk du :*Herlighet så fiinFlink du er
![]()
Jeg skjønner så godt at du ikke tror det før du opplever det selv.. Tiden vil viseHører folk sier det. Men tror det ikke før jeg ser det selv![]()
Vi har vært der flere ganger og lekt og sett oss rundt![]()
Så hyggelig sagt da. Takk :*Så fint! Du er råflink.