Skravletråd August 2016

Holdt på å legge jentungen ;)

Ja da er det veldig greit med fungerende dører ;) Uff, tenkt på å redusere arbeidsprosenten? Jeg har jobbet 60% siden april og kjenner at det er veldig greit nå ;) Selvom jeg burde tatt 100% :p Hovne ben, men det er overlevbart ;)

Ja vi må ha det etterhvert ;)
Nå sover hun? Min ville ikke sove..
Tenkt på det etterhvert.. Er jo ikke så langt på vei enda, ingen vet noe. Men merket det at jeg ble veldig uggen og småkvalm av å måtte være så aktiv. Har en jobb hvor jeg ikke får sette meg ned så mye..Å med en liten en hjemme som sliter meg ut itillegg så er det tungt. Tenker å prøve å holde meg på jobb fult til etter han har begynt i barnehagen iallefall. Da har jeg mulighet å slappe av litt hjemme. Hadde jeg blitt sykemeldt nå så hadde jeg alikevell blitt utslitt..

Høres kjipt ut med hovne bein. Hvilken bil kunne du tenkt deg? :)

Det kan være et reelt tilfelle det altså ;) Har dere vært å besøkt bhg?
Hører folk sier det. Men tror det ikke før jeg ser det selv :p

Vi har vært der flere ganger og lekt og sett oss rundt :)

Nå sover hun? Min ville ikke sove..
Tenkt på det etterhvert.. Er jo ikke så langt på vei enda, ingen vet noe. Men merket det at jeg ble veldig uggen og småkvalm av å måtte være så aktiv. Har en jobb hvor jeg ikke får sette meg ned så mye..Å med en liten en hjemme som sliter meg ut itillegg så er det tungt. Tenker å prøve å holde meg på jobb fult til etter han har begynt i barnehagen iallefall. Da har jeg mulighet å slappe av litt hjemme. Hadde jeg blitt sykemeldt nå så hadde jeg alikevell blitt utslitt..

Høres kjipt ut med hovne bein. Hvilken bil kunne du tenkt deg? :)
Hun sover som en sten :) Var trøtt kl 17.30 men det blir litt for tidlig :p

Uff da, håper han vil sove til slutt ;) Ble bedre for oss når hun begynte i bhg ;) Nå spør hun om å få lov til å legge seg :D

Ja du får tenke på det, jeg jobber da 4,5 timer hver dag og drar hjem å slapper av før jeg henter jentungen i 15.30 tiden (hun syns det er formidling å bli hentet kl 15.00 :o )
Får håpe uggenheten gir seg etterhvert ;) Hvor langt er du?

Vi tenker oss en høy bil med firhjulstrekk ;) Toyota rav eller Honda CRV :)

Back
Topp