Skravletråd August 2016

God morgen :) Deilig med en lang morgen.
Her har jeg vært på jobb og snart skal jeg hjem ;)
Hva skal dere i dag?
Har koset meg med ungene. Pakket ut etter turen i helgen. Vasket litt klær. Laget middag og koset med kattene

Jeg skjønner så godt at du ikke tror det før du opplever det selv.. Tiden vil vise ;)

Så bra, trivdes da eller ?
Lekeplassen likte hun godt :p spent å se når det blir fullt av unger der. Om hun overkommer den frykta for voksne fremmede hun har. Hun elsker virkelig unger, så håper det blir bra for henne :)

Ferie er deilig det, men på slutten ble de ganske lei av hverandre:P
Kranglet fra de sto opp til de la seg..
Ser den. Søsken kan jo krangle som busta fyker uansett hvor glad man er i hverandre. De trengte vel litt miljøskifte ;)

Den vi deler på oppgavene likte jeg
Ja. Sett på den lenge :) tror den hadde vært bra her i hus allerede nå, så mannen faktisk kunne sett sine oppgaver tildelt. Og sert hvor mye jeg faktisk gjør når han klager på at jeg ber han vaske badet. (Som er hans eneste store oppgave:p)

Ser den. Søsken kan jo krangle som busta fyker uansett hvor glad man er i hverandre. De trengte vel litt miljøskifte ;)
Ja de savnet andre å leke med:)
Ikke så mange barn rundt her vi bor, og de fleste vennene dems har vært borte på ferie:)

Ja de savnet andre å leke med:)
Ikke så mange barn rundt her vi bor, og de fleste vennene dems har vært borte på ferie:)
Husker vi hadde det likt når jeg var mindre med søskene mine. De første ukene var gøy. Men etterhvert ble man dritt lei av å være med de samme, krangle om det samme og alle vennene var på ferie f.eks når vi ikke var :p

Husker vi hadde det likt når jeg var mindre med søskene mine. De første ukene var gøy. Men etterhvert ble man dritt lei av å være med de samme, krangle om det samme og alle vennene var på ferie f.eks når vi ikke var :p
Hehe, det er ikke mye kult:P
Og de elsket å være tilbake i barnehage og SFO:D

Back
Topp