Å jaPå jobb![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å jaPå jobb![]()
He he fin for alle denJa. Sett på den lengetror den hadde vært bra her i hus allerede nå, så mannen faktisk kunne sett sine oppgaver tildelt. Og sert hvor mye jeg faktisk gjør når han klager på at jeg ber han vaske badet. (Som er hans eneste store oppgave
)
Her har han vært grei å legge siste ukene men flyttet sengen og det lagde problemer. Svigermor sover på rommet hand og passer når vi er på jobb. Skal være der denne uken. Å da må sengen til småen flyttes på..Hun sover som en stenVar trøtt kl 17.30 men det blir litt for tidlig
Uff da, håper han vil sove til sluttBle bedre for oss når hun begynte i bhg
Nå spør hun om å få lov til å legge seg
Ja du får tenke på det, jeg jobber da 4,5 timer hver dag og drar hjem å slapper av før jeg henter jentungen i 15.30 tiden (hun syns det er formidling å bli hentet kl 15.00)
Får håpe uggenheten gir seg etterhvertHvor langt er du?
Vi tenker oss en høy bil med firhjulstrekkToyota rav eller Honda CRV
![]()
Her har det vært litt opp og ned.Hehe, det er ikke mye kult
Og de elsket å være tilbake i barnehage og SFO![]()
Kom dere langt?Det er det
Da er det ikke så farligEr en ellena jeg har, bare en annen farge![]()
Bedre å vinne noe annet da jaHehe. Ja ikke sant. Siden jeg lager selvdette er bestilling
så en liten gullskatt som kommer hjem snart fra sykehuset skal få kose seg i denne
![]()
Ferdig for nåKom dere langt?
Tid kan man alltids få, men interesse er greit å haMen har ikke tideller interesse..
Men dere tok det raskt igjenTitter innom i barnetv
Rolig ettermiddag her..
Den var virkelig ikke noe god nei! Fysj!Huff det smaker dritt :/
Det kan være greit å ikke Google så enig med mannen derMannen sier jeg må slutte å Google når jeg har vondt...
Skjønner ikke det
Så deilig, hvor har dere vært?God kveldHjemme etter 14dagers ferie i dag. Kost oss masse!
Det gjør jeg ikke heldigvisDet kan være greit å ikke Google så enig med mannen der
Eventuelt være flink til å ikke legge til ekstra symptomer![]()
Når har ho første dag?Og bhg start for jenta mi! Tiden går fort![]()
Hvor har dere vært?God kveldHjemme etter 14dagers ferie i dag. Kost oss masse!
Velkommen hjemGod kveldHjemme etter 14dagers ferie i dag. Kost oss masse!
Jeg googler alt, og googler meg sykere. Er du ikke i form nå?Mannen sier jeg må slutte å Google når jeg har vondt...
Skjønner ikke det