Skravletråd August 2016

God dag alle sammen, håper alle får en fin dag :)

Jeg begynner å bli ganske lei alle mulige svangerskaps relaterte plager, ble ikke bedre av å bytte duphalac med vi siblin (må finne en god måte å få i meg det på for utblandet i vann var forferdelig!) også selvsagt hemoroider! Om man ikke har plager nok ifra før!
Heldigvis har vi en salve her i sverige som kan brukes av gravide og faktisk fungerer!
Så slitsomt med masse plager:(
Godt det bare er midlertidig:)

På jobb *gjesp* Svigermor kom innom i går, timet det kjempebra med at jeg hadde NESTEN fått ungene i seng :P Så ble hele leggetiden forskyvet en time, og begge ungene var passe morgengretne på morgen i dag :p
Bare noen timer til helgen! Blir deilig. Lovt ungene at vi skal sykle til svigerforeldrene, så får håpe det ikke regner.

Over til noe annet. Det har flyttet inn noen her i området (ganske nærme nabo) et ungt par uten tilknytning til stedet og uten familie rundt her. Vi bor på et veldig lite sted. Samboer har snakke med mannen hennes og han jobber visst en del borte. De har en liten baby. Vurderer å stoppe innom å presentere meg og invitere henne på kaffe når det passer henne. Hva synes dere?
Det synes jeg høres ut som en super ide!:D

Prøver å overbevise mannen om å ta kveldsbad på jentungen. Kjenner jeg trenger 10 minutter alene etter denne uka der ting har gått i ett.

Men enn så lenge ligger han på sofaen og jeg styrer med frøkna

Prøver å overbevise mannen om å ta kveldsbad på jentungen. Kjenner jeg trenger 10 minutter alene etter denne uka der ting har gått i ett.

Lemp henne på fanget hans og si vær så god ;) så har han ikke noe valg ;)

Dra ham i øret:) du trenger alenetid må du si.

Så bra at han gjorde det :D de har godt av å hjelpe til innimellom :p
Ja. Han har helg nå så da fpr han bare hjelpe til. Jeg har jobbet flere senvakter denne uka og i tillegg jobber jeg imorgen.

I tillegg til at jentungen er hjemme med meg på dagtid

Jeg har fått et par "ikke liker" postinger tidligere, men denne gang skjønte jeg virkelig ikke hvorfor.
Må ha vært noen som har bommet

Mer sy stoff bestilt. Nå blir det babynest til flotte Bentleif ❤❤

Back
Topp