Skravletråd August 2016

Slitsom morgen høres det ut som. :)

Lyder som en kjempe koselig ide å presentere seg for den nye naboen. Det er alltid kjekt å kjenne de som bor i nabolaget. :)

Ja, det var det. Vi forsov oss også, og jeg sendte samboer i bhg med ungene så jeg rakk å ta hundene og spise frokost, men tok ikke med i beregningen hvor enormt treig han er. Tar 1 min å kjøre til bhg og han kom tilbake etter 25 min :facepalm:
Men, jeg var første på kontoret selv om jeg var sent ute, så klager ikke.

Ja da tror jeg at jeg gjør det :) Kanskje bake noen boller og ta med og velkommen litt sent velkommen til nabolaget :P

Ja, det var det. Vi forsov oss også, og jeg sendte samboer i bhg med ungene så jeg rakk å ta hundene og spise frokost, men tok ikke med i beregningen hvor enormt treig han er. Tar 1 min å kjøre til bhg og han kom tilbake etter 25 min :facepalm:
Men, jeg var første på kontoret selv om jeg var sent ute, så klager ikke.

Ja da tror jeg at jeg gjør det :) Kanskje bake noen boller og ta med og velkommen litt sent velkommen til nabolaget :p

Hahaha... Gubber og tids-rutiner. Funker heller ikke her nei. Var borte i går kveld, da jeg kom hjem kl 19.45, var de akkurat ferdig med å spise middag, så guttungen kunne komme i seng. Han er 2,8år og burde ha vært i seng 18.30. :hilarious:

Ja, skulle akkurat til å nevne det - kanskje ta med noe bakst eller lign (hvis du er den typen så klart) eller en blomst eller noe. Det er alltid koselig - en liten "velkommen til oss" gave. :)

Begge 2 sover enda, skal til kiropraktor med lillebror kl 13.40 så bør begynne å gjøre oss klar om en god halvtime. Tar tid å gjøre 2 små klar og få dem ut i bilen:-). Rekorden til nå er 20 min når jeg har vært alene med å få dem i bilen. Lengste jeg her brukt er 1.5 time. Og storebror bør få lunch først, lillebror bør ammes litt før vi kjører

Kan si at alle tre er helt fantastiske serier. Følger med disse hele tiden. :D
Har sett så og si alle sesongene av Bones og supernatural ;) Men så stoppet jeg å se, så det er de siste 2-3 sesongene jeg ikke har sett :D Så har litt å ta igjen :p Men helt enig med deg at de er fantastiske :) GoT har jeg ikke sett ennå, men skal få startet ;)

Begge 2 sover enda, skal til kiropraktor med lillebror kl 13.40 så bør begynne å gjøre oss klar om en god halvtime. Tar tid å gjøre 2 små klar og få dem ut i bilen:). Rekorden til nå er 20 min når jeg har vært alene med å få dem i bilen. Lengste jeg her brukt er 1.5 time. Og storebror bør få lunch først, lillebror bør ammes litt før vi kjører
Lykke til i dag, håper han blir bedre i dag :)

På jobb *gjesp* Svigermor kom innom i går, timet det kjempebra med at jeg hadde NESTEN fått ungene i seng :p Så ble hele leggetiden forskyvet en time, og begge ungene var passe morgengretne på morgen i dag :p
Bare noen timer til helgen! Blir deilig. Lovt ungene at vi skal sykle til svigerforeldrene, så får håpe det ikke regner.

Over til noe annet. Det har flyttet inn noen her i området (ganske nærme nabo) et ungt par uten tilknytning til stedet og uten familie rundt her. Vi bor på et veldig lite sted. Samboer har snakke med mannen hennes og han jobber visst en del borte. De har en liten baby. Vurderer å stoppe innom å presentere meg og invitere henne på kaffe når det passer henne. Hva synes dere?
Hadde invitert hun på en kaffe jeg :) Blitt litt bedre kjent også :)

Det er fredag, helgen står for tur? Skal du være hjemme eller reise bort? Eller skal du kanskje jobbe? Hva er deres plan? :D

Det er fredag, helgen står for tur? Skal du være hjemme eller reise bort? Eller skal du kanskje jobbe? Hva er deres plan? :D
Vi skal til det store utland (Sverige) og handle :-P Mannen skal spille turnering i golf og jobbe i helgen, så blir meg og lille hjemme :-)

Skjønner deg godt. Husker det med førstemann. På slutten er man rimelig klar til å få ham ut. :D Men det høres også ut som du har trukket det korte strå mht. plagene da. Ganske mye slitsomt, så ja, det er jo med å sette nesen opp etter gull-krukka for enden av regnbuen. :)
Med snuppa var det aldri så ille og hun kom tre uker for tidlig så merket heller aldri den med å være klar for å få henne ut, kjennes derimot som jeg får igjen for det nå da.

Også fått høre av ei kollega at hun var i jobb til permisjon for hun er sterk! Dette er da ca en mnd siden og da var hun på overtid.
Som om jeg ikke følte det ille nok da med vonde kynnere og bekkenløsning.

Hvorfor får jeg slik sterk shopping lyst når jeg ser lønnen har kommer inn på konto?
Tror det er veldig typisk.

Jeg får penger 26. August og planlegger tur til Norge 25. August og være der den helga for å shoppe de to påfølgende dagene ;)
Må jo også beregne god tid overalt så jeg ikke sliter like mye med vonde kynnere osv

Back
Topp