Aah den har jeg sett ferdig altIkke noen spesielle en de jeg har lest om at folk ser her inneOrange is the new black skal jeg begynne med hvertfall
![]()
Men det er en sikkelig bra serie, så gled deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aah den har jeg sett ferdig altIkke noen spesielle en de jeg har lest om at folk ser her inneOrange is the new black skal jeg begynne med hvertfall
![]()
Kommer du til Oslo og dytter på meg så kan du få prøve litt ogsåHørtes behagelig ut![]()
Håper du ikke ventet for lengeTja kommer nok snart.
Helst om ikke altfor lenge
Da hadde jeg spist noe annetSamboer og familiemedlem er ute og jobber, mens jeg sitter med en glass cola. Vurderer om jeg skal legge meg, eller spise en brødskive først. Hater brød![]()
Takk for detDa er det ofte litt hardt å begynne på igjen. Lykke til![]()
Jepp jeg skal gjøre detKan noen please krysse fingrene for null regn i ettermiddah
Takk søte duJepp jeg skal gjøre det
Gjorde heldigvis ikke detHåper du ikke ventet for lenge
Kos deg på jobb og nyt heller dagen så får du være trist neste gang.Lite søvn men klar for nestsiste dag på jobb
Bursdagselskap etterpå med 12 gutter
Godt å høreTakk RonjaMye bedre nå
![]()
Koselig med svigermor besøkKjempekoselige bøker, jeg koste meg med å høre den første i bilen på vei hjem i sommer.
vi har alltid nok å pusle med. Ingen vet når svigermor kommer. Helga. Alt fra "kjører etter jobb på fredag" og da fremme sånn litt etter midtnatt, til at hun kjører søndag etter at hun har gjort alt hun skal. Og det vil fort si at ungene er i seng før hun kommer
Så en eller annen gang mellom det bør vi ha funnet senga der inne. Mannen sa han skal "begynne i ettermiddag"
Jeg burde bidratt med noe fornuftig når jeg står opp. Noe mer enn å synke ned i sofaen med en pose potetgull...
Så godt å høre du har det braGod kveld! Sola skinner og nå er det egentlig ganske så greit å være meg. Hvordan er det med dere?
Husmoren slår til igjenNeeei, kanskje få vasket stuegulvet før jeg legger meg...
Ja hun dukker opp en skjelden gang.Husmoren slår til igjen![]()
Jeg blir aldri lei en trippel frappucino med sjokokulerHaha man blir litt leijeg er så kjedelig å kjøper alltid det samme
![]()
Fri på fredag er en god ting. Planer i dag da?Så godt å høre du har det bra
Bra her også, fri idag![]()
I knowAah den har jeg sett ferdig alt
Men det er en sikkelig bra serie, så gled deg![]()