Skravletråd August 2016

Syns starbucks er fryktelig dyrt jeg da :o
Det ble en del starbucks i usa, vi hadde jo starbucks i samme bygg som hotellet :p
Det er der :p

Ble myye starbucks når jeg var på interrail i europa :)

Ligger i sofaen og venter på mannen som reiste for å klippe håret litt over 6 og reiste rett til en venn etterpå :p

Uff kjenner til den der :( håper du får sove litt i natt :)
Synes syndt på henne; men blir samtidig frustrert. Ikke forstår vi helt hva det er heller... Rar pust og vært hos lege. Ingen feber eller crp, men dårlig matlyst og utrolig dårlig om ingen søvn. Likner ikke henne :-O

Samboer og familiemedlem er ute og jobber, mens jeg sitter med en glass cola. Vurderer om jeg skal legge meg, eller spise en brødskive først. Hater brød :P

Håper du får sove ut i morgen da :) kjekt når mennene kan stå opp først.
Mannen står i prinsippet opp med henne annenhver dag. I praksis kan det variere litt, også er jo ikke han våken den timen før hun står opp. Når jeg ammet og prøver å sovne

Jammen ,det er jo tiltak må du skjønne ;) Nei for slutte å bruke unnskyldninger og faktisk enten gå i kjelleren og se hva fryseren innholder eller se om det er noe annet som frister.
Alltid tiltak å lage mat om kvelden. Men har lært at det er dumt å gå til sengs sulten. Håper du finner noe som frister

Ligger å hører på snorking! Heldigvis ikke den verste altså mer som tung pust med litt snorking.
Far og datter har helt lik måte å puste på i søvne, det merkes ekstra godt nå som begge ligger ved siden av meg :p

Jeg derimot får ikke sove og ligger heller å lager planer i hodet for shopping i Norge om to uker ;)
Bedre å tenke på det enn hva diabetessykepleier skal finne ut på tirsdag og hva diabeteslege og fødselslege skal si på onsdag

Back
Topp