Det er derSyns starbucks er fryktelig dyrt jeg da![]()
Det ble en del starbucks i usa, vi hadde jo starbucks i samme bygg som hotellet![]()
Ble myye starbucks når jeg var på interrail i europa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er derSyns starbucks er fryktelig dyrt jeg da![]()
Det ble en del starbucks i usa, vi hadde jo starbucks i samme bygg som hotellet![]()
skulle ha 2,5 pinne men hadde 4 også skulle jeg ha merinoull å jeg har alpakkaHva hadde du og hva skal du ha?
Jada jeg bare begynte på noe. Har aldri strikka med 4 pinner før, så det prøver jeg nå. Blir en svær sokk eller noeUff daGjøre det beste ut av det du har? Om det går?
Uff kjenner til den derSykt barn har sutret i 12 timer :-( Så jeg er litt sånn mammazombie.
Haha man blir litt leiDet er der![]()
Ble myye starbucks når jeg var på interrail i europa![]()
Blir han lenge borte?Ligger i sofaen og venter på mannen som reiste for å klippe håret litt over 6 og reiste rett til en venn etterpå![]()
Synes syndt på henne; men blir samtidig frustrert. Ikke forstår vi helt hva det er heller... Rar pust og vært hos lege. Ingen feber eller crp, men dårlig matlyst og utrolig dårlig om ingen søvn. Likner ikke henne :-OUff kjenner til den derhåper du får sove litt i natt
![]()
Tja kommer nok snart.Blir han lenge borte?
Kanskje spise noe annet enn brødskive?Samboer og familiemedlem er ute og jobber, mens jeg sitter med en glass cola. Vurderer om jeg skal legge meg, eller spise en brødskive først. Hater brød![]()
Jammen ,det er jo tiltak må du skjønneKanskje spise noe annet enn brødskive?
Mannen står i prinsippet opp med henne annenhver dag. I praksis kan det variere litt, også er jo ikke han våken den timen før hun står opp. Når jeg ammet og prøver å sovneHåper du får sove ut i morgen dakjekt når mennene kan stå opp først.
Da er det ofte litt hardt å begynne på igjen. Lykke tilDet har jeg![]()
Alltid tiltak å lage mat om kvelden. Men har lært at det er dumt å gå til sengs sulten. Håper du finner noe som fristerJammen ,det er jo tiltak må du skjønneNei for slutte å bruke unnskyldninger og faktisk enten gå i kjelleren og se hva fryseren innholder eller se om det er noe annet som frister.
Ikke noen spesielle en de jeg har lest om at folk ser her inneÅåh har du noen å ambefalle?![]()
Og det spiser jeg aldriMen dette var hverken fiskeboller eller grateng, det ville vært veldig rart sammen med remulade, dette var seikaker
Hørtes behagelig utHar jo gått ganske greit frem til nå da![]()
Kanskje jeg må ta shopping runden i Norge med rullestol![]()
Som hva da?Bare så synd det fører med seg så myemer
Det er en fordel for både henne og dereSå nå har hun ikke klør lengre![]()