Mye jeg også burde gjortMye jeg burde gjort, men tror det blir sofaen i kveld (også) ja. Nå sover snuppa. Jeg har hatt en liten dubb. På tide å stå opp
Digg med powernap da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye jeg også burde gjortMye jeg burde gjort, men tror det blir sofaen i kveld (også) ja. Nå sover snuppa. Jeg har hatt en liten dubb. På tide å stå opp
håper og detGubben har vært i parken med J i hele dag. Jeg stakk av fra de for å møte en venninneeller han sa "ta veska di nå og LØP" haha å jeg tok beina fatt å løp
![]()
Ååh ja du fikk ikke mye søvn i natthåper det blir bedre i natt
![]()
Smart det jaVi koser oss bare hjemme. Hun var våken nesten hele natta med kløe. Tror jeg har funnet ut hva hun reagerte på
Kengu visste rådfunka med å ha en til hun kunne ha
Det var helt nødvendig med powernap siden jeg våknet 4.30. Men nå sov hun visst ikke, så jeg ligger (ammer) litt tilMye jeg også burde gjortvi skulle egentlig på en visning i dag! Men det kom vi på for en time siden
![]()
Digg med powernap da![]()
Ingen klør på ungen lengreSmart det jaDa blir det klipping
![]()
Håper dagen i dag er bedre ♡
Ja det skal bli godt kjenner jegNei det skjønner jeg... snart ferdig)
Selvfølgelig gjør jeg det, blir mye bedreÅåja du lager fra bunn ja![]()
Har smakt slike jeg også, de er forferdelige og jeg holder meg langt unne demAv alle ting med fisk som jeg har smakt er seikaker veldig langt nede på listen over hva jeg ønsker å spise mer av. Mormors hjemmelagde seikaker. Visstnok godt. Grå og grusom
Kjempekoselige bøker, jeg koste meg med å høre den første i bilen på vei hjem i sommer.Det er så koselige bøkerblir artig for mor og barn!
Høres ut som om dere har litt av hvert å pusle med![]()
Den var nydeligVis vedlegget 191052 se bort fra det stygge bordet, det vi hadde ble for stort så da ble dette nødløsningen
Muligens bedreHar smakt slike jeg også, de er forferdelige og jeg holder meg langt unne dem
Mine ble rosa i dag og smaker helt anderledes![]()
God kveld ThalizGod kveldhva driver dere med i kveld da?
Bra for barna og bra for de voksneIngen klør på ungen lengre![]()
Hehe..Muligens bedre
Sei er ikke min greie sa. Jeg foretrekker torsk. Og hvite fiskekaker.
Bra for barna og bra for de voksne![]()
Sitter sånn å vurdere om jeg skal ta en bestilling fra deg![]()
Har du oppskrift på disse, for de hørtes gode utHehe..
De tradisjonelle seikakene inneholder sei, store mengde salt, pepper, melk og mel om jeg ikke tar helt feil og smaker ikke godt.
Disse inneholdt sei, paprika (som gjorde dem rosa), sellerirot, egg, litt griljermel, litt salt og litt pepper.
Syns de ble ganske gode jeg![]()
De er litt slik "man tager hva man haver"Har du oppskrift på disse, for de hørtes gode ut![]()
Problemet et at uansett hvor mye jeg prøver så liker jeg ikke paprikaHehe..
De tradisjonelle seikakene inneholder sei, store mengde salt, pepper, melk og mel om jeg ikke tar helt feil og smaker ikke godt.
Disse inneholdt sei, paprika (som gjorde dem rosa), sellerirot, egg, litt griljermel, litt salt og litt pepper.
Syns de ble ganske gode jeg![]()
Screenshotta detDe er litt slik "man tager hva man haver"
Tok 1 slik 400g seiblokk opp av frysen i moges og la på benken til tining.
La den i en kjøkkenmaskin, kakket et egg over og ca 1 ss griljermel.
Så i kjøleskapet hvor jeg så hva jeg fant.
Fant en paprika jeg delte opp og la oppi og litt sellerirot.
I vinduskarmen fant jeg en nesten uttørket dill jeg også puttet oppi.
Slo på maskinen og lot den gå til jeg hadde en passe glatt masse.
Lagde kaker og stekte...
(Og mens det stekte lagde jeg remulade)