Så nå har hun ikke klør lengreSå bra da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så nå har hun ikke klør lengreSå bra da![]()
Jeg syyyyr. Enn du?God kveldhva driver dere med i kveld da?
Godt å fornye littEr så fornøyd med ny sofa
Stua ble så mye mer åpen og lys
Joo synes det går helt fint jegÆsj...
Tom for remulade.....
Kan da ikke spise seikaker uten remulade![]()
Rydder, støvsuger, vaskerGod kveldhva driver dere med i kveld da?
Det syns ikke jegJoo synes det går helt fint jeg![]()
Uff da!! Kjedelig med sykt barnSykt barn og hjernecellene mine har svimt av tror jeg :-O
Slapper av nåGod kveldhva driver dere med i kveld da?
så flink du erJeg syyyyr. Enn du?
Aah flink du er, send meg litt motivasjonRydder, støvsuger, vasker
Det er det jaGodt å fornye litt![]()
Fikk du tak i da?Det syns ikke jeg
Det skal jeg også, når jeg har lagt barnSlapper av nå
NødvendigGodt å få litt avlastning![]()
Her har vi styrt på i hele dag så nå er jeg kaputtDet skal jeg også, når jeg har lagt barntror ikke vaske motivasjonen dukker opp ikveld
![]()
Hehe. Her sovna hun 1930. Fast leggetid nåså flink du erjo skal straks legge barn. Hun sovna i bilen kl 16
så da var det gjort. 30 min bare men det var nok til å ikke bli trøtt i 19 tiden
Aah flink du er, send meg litt motivasjonburde tatt en runde med vaskekosten jeg å
![]()
Mye jeg burde gjort, men tror det blir sofaen i kveld (også) ja. Nå sover snuppa. Jeg har hatt en liten dubb. På tide å stå oppDet skal jeg også, når jeg har lagt barntror ikke vaske motivasjonen dukker opp ikveld
![]()
???Fikk du tak i da?
Ååja du lager fra bunn ja???
Hadde de ingrediensene jeg trengte stående.
Var bare litt styr å begynne å lage det når seikakene allerede steker og jeg ikke har begynt på grønnsakene.
Middagen ble bare litt forsinket
Gubben har vært i parken med J i hele dag. Jeg stakk av fra de for å møte en venninneHehe. Her sovna hun 1930. Fast leggetid nåfikk baka de muffinsene mens H la LJ. De var syyykt gode.
Og så rydda vi i lekene hennes og fikk shaina huset ordentlig. Til og med laga middag til gubben kom hjem av jobb. Til tross for ca null søvn inatt har jeg vært effektiv![]()
Av alle ting med fisk som jeg har smakt er seikaker veldig langt nede på listen over hva jeg ønsker å spise mer av. Mormors hjemmelagde seikaker. Visstnok godt. Grå og grusomMen dette var hverken fiskeboller eller grateng, det ville vært veldig rart sammen med remulade, dette var seikaker