Skravletråd August 2016

så flink du er :) jo skal straks legge barn. Hun sovna i bilen kl 16 :p så da var det gjort. 30 min bare men det var nok til å ikke bli trøtt i 19 tiden :p

Aah flink du er, send meg litt motivasjon :D burde tatt en runde med vaskekosten jeg å :p
Hehe. Her sovna hun 1930. Fast leggetid nå :) fikk baka de muffinsene mens H la LJ. De var syyykt gode.

Og så rydda vi i lekene hennes og fikk shaina huset ordentlig. Til og med laga middag til gubben kom hjem av jobb. Til tross for ca null søvn inatt har jeg vært effektiv:)

Det skal jeg også, når jeg har lagt barn :) tror ikke vaske motivasjonen dukker opp ikveld :p
Mye jeg burde gjort, men tror det blir sofaen i kveld (også) ja. Nå sover snuppa. Jeg har hatt en liten dubb. På tide å stå opp

Hehe. Her sovna hun 1930. Fast leggetid nå :) fikk baka de muffinsene mens H la LJ. De var syyykt gode.

Og så rydda vi i lekene hennes og fikk shaina huset ordentlig. Til og med laga middag til gubben kom hjem av jobb. Til tross for ca null søvn inatt har jeg vært effektiv:)
Gubben har vært i parken med J i hele dag. Jeg stakk av fra de for å møte en venninne :p eller han sa "ta veska di nå og LØP" haha å jeg tok beina fatt å løp :p

Ååh ja du fikk ikke mye søvn i natt :o håper det blir bedre i natt :)

Men dette var hverken fiskeboller eller grateng, det ville vært veldig rart sammen med remulade, dette var seikaker
Av alle ting med fisk som jeg har smakt er seikaker veldig langt nede på listen over hva jeg ønsker å spise mer av. Mormors hjemmelagde seikaker. Visstnok godt. Grå og grusom

Back
Topp