God ettermiddag, jenter.
Hva holder dere på med?
Jeg holder på å lager seikaker
Hva holder dere på med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da var det litt tidlig å komme enda15 oktober så altfor tidlig for han å komme ihvertfall.
Syns sånt er vanskelig å vurdere for vet jo at det kan være helt uskyldig og bare irriterende
Det skjønner jeg godtHver time søvn jeg får er hellig![]()
Så bra daDet funka faktisk![]()
Må man så må manTypisk!
Føler jeg nesten ikke har gjort noe idag men litt stress med ei jente som nektet å høre på meg![]()
Også sitter jeg nå da i sofaen med vonde kynnere, tatt paracetamol men kan ikke helt si at det har hatt noen effekt, så vurderer å snakke litt med mannen å høre hva han tenker.
Trenger virkelig ikke ekstra turer til sykehuset siden jeg skal dit to ganger neste uke og to ganger uka etterpå (ene gangen pga naboen da)!
God ettermiddagGod ettermiddag, jenter.
Hva holder dere på med?
Ble litt sent med mat her i dagGod ettermiddag
Her er det barnetv..
Her gikk nettopp mannen ned med storebror og jeg hører er har en kamp allerede. Begynte idet de lukket døren:-/. Han er nok skikkelig overtrøtt da han ikke har sovet så lang lur på dagen idag. Og lillebror ligger og kaver på puppen så kan ikke overta hellerSiste timen før snuppas leggetid spiller jeg "mamma virker ikke"-kortet. Jeg sov virkelig ikke nok i natt og klarte ikke mer. Det er 20 minutter siden mannen måtte overta. Og hun er egentlig like lite fornøyd enda. Trøtt kanskje. Men i går sovnet hun på puppen kl 18 og pga hennes tidligere morgen og opplagte morgen har jeg ikke sovet siden 4.30. Så jeg hadde tenkt å legge henne 19 som vanlig. Gå på badet med henne 19 mens mannen forer de store. Legge henne da rundt 1915. Evt gå litt før pg bruke lang tid på badet. Utslettet i bleien må ha noen dager med kortison igjen og da er det jo ti min pause mellom den og fet krem etterpå.
Det er denLike god å sitte i som det ser ut som?![]()
God dagGod ettermiddag, jenter.
Hva holder dere på med?
Er det mange som kommer i bursdagen til KB?God dag
Lager til godteposer
Ja, heldigvis bedre nå da.Ja da var det litt tidlig å komme enda. Kjedelig med kynnere for det er jo ikke så behagelig selv om det kan være helt uskyldig. Spesielt når en også har eldre barn å passe på også
![]()
Bedre nå heldigvis, men må ta det veldig med ro.Må man så må man
Håper det går bra med deg!
Aner ikke hva de gjør på på kjøkkenet nå, men hun er fornøyd i alle fall. Fine greier. Det er bare sånn 15-20 minutter til jeg tar henne på badet tenker jegHer gikk nettopp mannen ned med storebror og jeg hører er har en kamp allerede. Begynte idet de lukket døren:-/. Han er nok skikkelig overtrøtt da han ikke har sovet så lang lur på dagen idag. Og lillebror ligger og kaver på puppen så kan ikke overta heller
Huff, snart leggetid da heldigvisSiste timen før snuppas leggetid spiller jeg "mamma virker ikke"-kortet. Jeg sov virkelig ikke nok i natt og klarte ikke mer. Det er 20 minutter siden mannen måtte overta. Og hun er egentlig like lite fornøyd enda. Trøtt kanskje. Men i går sovnet hun på puppen kl 18 og pga hennes tidligere morgen og opplagte morgen har jeg ikke sovet siden 4.30. Så jeg hadde tenkt å legge henne 19 som vanlig. Gå på badet med henne 19 mens mannen forer de store. Legge henne da rundt 1915. Evt gå litt før pg bruke lang tid på badet. Utslettet i bleien må ha noen dager med kortison igjen og da er det jo ti min pause mellom den og fet krem etterpå.
Så godt daEr så fornøyd med ny sofa
Stua ble så mye mer åpen og lys
Ja, og mannen er en liten magiker med henne egentlig. Han virker.Huff, snart leggetid da heldigvis![]()