Skravletråd August 2016

Levert lydbøkene fra ferien på biblioteket.
Inkl to store, åtte små og en lastebil.
Og i natt når jeg likevel var våken sjekket jeg ordrehistorikken på bokklubben og fikk bekreftet at vi i 2009 kjøpte den store boken om mormor og de åtte ungene, med fem bøker i ett. Hvorav da den vi hørte i bilen som den første.

Og når mellomste var levert i bhg lette jeg litt i bokhyllene, og da fant jeg den. Så vi skal ha høytlesning av resten i høst :-) gleder meg allerede.

Dagens utførte oppgaver, stort sett mannen da, er levert skademelding for fryservarene og for arbeidsledighetsforsikringa vi har på billene, som mot bevis fra nav på arbeidsledighet refunderer lånet etterskuddsvis for de perioder de får dokumentasjon på, så da bør vi snart få igjen 8 mnd med billån (ca 4000 i mnd) og håper vi får noe for maten.
I tillegg ringte han og sa at tørketrommelen vår ikke virker. Den streiket før ferien men da hadde vi ikke tid til å ta tak i det
Det er innenfor garantitiden, så de skal sende noen for å se på saken (det var det vi ikke hadde tid til å vente på da vi skulle på ferie)

Hovedpeioriter på prosjekt fremover sånn mer akutt enn verandadør og maling av barnerom er gjesterommet. Ikke rydde det helt, men nok til at svigermor kan sove der neste uke, hun kommer i helga. Som bonus bør vi da kunne få ut sportsvogna som står innerst på det rommet. Snuppa er begynt å bli litt stor for bagen.

Bagen bør jeg vel da egentlig selge...
Flinke dere har hvert og håper det fortsetter sånn at dere får gjort unna alt :)

Ja :)
Jeg elsker min moby wrap. Bar storesøster konstant i 7 mnd. Baby È liker ser ikke så godt... :/ hun kan sitte å se men når hun sovner blir hun orolig..
Lurer på hvordan han her blir :)
Skal ha vugge i stua og sprinkelseng på soverommet også men tenker det er ekstra godt med nærheten også ❤
Satser på å ha den med på sykehuset :)

Typisk!
Føler jeg nesten ikke har gjort noe idag men litt stress med ei jente som nektet å høre på meg :(
Også sitter jeg nå da i sofaen med vonde kynnere, tatt paracetamol men kan ikke helt si at det har hatt noen effekt, så vurderer å snakke litt med mannen å høre hva han tenker.
Trenger virkelig ikke ekstra turer til sykehuset siden jeg skal dit to ganger neste uke og to ganger uka etterpå (ene gangen pga naboen da)!

Håper han sovna?
Ja han sovnet til slutt men ble ikke den lengste luren så en smule trøtt nå i ettermiddag som selvsagt merkes på humøret. Gubben tok han med seg ut en tur etter middag slik han får litt mer frisk luft i finværet før leggetid. Ikke så stas å bli med meg og lillebror ut på tur når han da må i vognen. Kjekkere på sykkelen:-)

Typisk!
Føler jeg nesten ikke har gjort noe idag men litt stress med ei jente som nektet å høre på meg :(
Også sitter jeg nå da i sofaen med vonde kynnere, tatt paracetamol men kan ikke helt si at det har hatt noen effekt, så vurderer å snakke litt med mannen å høre hva han tenker.
Trenger virkelig ikke ekstra turer til sykehuset siden jeg skal dit to ganger neste uke og to ganger uka etterpå (ene gangen pga naboen da)!
Har en gutt her også som nekter å høre på meg så føler med deg. Håper kynnerne gir seg slik du slipper ekstra turer. Når er termin?

Har en gutt her også som nekter å høre på meg så føler med deg. Håper kynnerne gir seg slik du slipper ekstra turer. Når er termin?
15 oktober så altfor tidlig for han å komme ihvertfall.
Syns sånt er vanskelig å vurdere for vet jo at det kan være helt uskyldig og bare irriterende

Back
Topp