Det må være deilig og vel fortjent hvileJepp. Spesielt når jeg jobber kun senvakter. Så får man seg par timer ekstra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må være deilig og vel fortjent hvileJepp. Spesielt når jeg jobber kun senvakter. Så får man seg par timer ekstra![]()
Hvordan er det med henne i dag? ♡For en dag, blir helt svett. Var hos legen, som absolutt var enig med meg i at innpusten hennes har en mindre god lyd ved anstrengelse. Fin crp, men ble sendt til røntgen på sykehuset for å ta bilde av lungene, mtp at hun er prematur. Heldigvis så de fine utDeretter bar det til labben for å ta blodprøver, så når vi kom hjem så sovna vi begge to av ren utmattelse
Men hun var sååå flink! Blir sjekket for mykoplasma lungebetennelse og kikhoste, får svar til uka. Tilbake til lege/legevakt om formen brått blir dårlig. Så da får man bare være tålmodig enn så lenge ❤
Kjøp to slik at hun får holde sin egenÅåh. Blir frustrert.. har prøvd i evigheter og få klippet neglene til LJ men det er umulig!! Ingen mulighet å distrahere henne. Med en gang negleklippern kommer frem skal hun ha den og leke med. Tar jeg den vekk er det hylgrin og sutring i ren stahet
Det er bra ♡Gikk greit
100 spørsmål, 2 timer..
Flott å snakke med noen som skjønner hvordan vi har det![]()
Kjedelig jobb, men må vel gjøresEr vel bare å komme seg ut å renske ugress..
Få deg en gartnerTror jeg snsrt leier noen til å luke ugress..
JaNei så derfor jeg skal ha det nå, tenker det blir ekstra viktig i forhold til å holde følge med snuppa også
Takk for detTakk det samme
Så fin du er ♡
Det er så koselige bøkerLevert lydbøkene fra ferien på biblioteket.
Inkl to store, åtte små og en lastebil.
Og i natt når jeg likevel var våken sjekket jeg ordrehistorikken på bokklubben og fikk bekreftet at vi i 2009 kjøpte den store boken om mormor og de åtte ungene, med fem bøker i ett. Hvorav da den vi hørte i bilen som den første.
Og når mellomste var levert i bhg lette jeg litt i bokhyllene, og da fant jeg den. Så vi skal ha høytlesning av resten i høstgleder meg allerede.
Dagens utførte oppgaver, stort sett mannen da, er levert skademelding for fryservarene og for arbeidsledighetsforsikringa vi har på billene, som mot bevis fra nav på arbeidsledighet refunderer lånet etterskuddsvis for de perioder de får dokumentasjon på, så da bør vi snart få igjen 8 mnd med billån (ca 4000 i mnd) og håper vi får noe for maten.
I tillegg ringte han og sa at tørketrommelen vår ikke virker. Den streiket før ferien men da hadde vi ikke tid til å ta tak i det
Det er innenfor garantitiden, så de skal sende noen for å se på saken (det var det vi ikke hadde tid til å vente på da vi skulle på ferie)
Hovedpeioriter på prosjekt fremover sånn mer akutt enn verandadør og maling av barnerom er gjesterommet. Ikke rydde det helt, men nok til at svigermor kan sove der neste uke, hun kommer i helga. Som bonus bør vi da kunne få ut sportsvogna som står innerst på det rommet. Snuppa er begynt å bli litt stor for bagen.
Bagen bør jeg vel da egentlig selge...
Jeg må innrømme at pusten er noe bedre, men hun sover ekstremt dårlig og sutrer vanvittig mye :-/ Alt er helt krise i dag. Forstår ingenting... Griner uansett hva vi gjør. I bilen, hvis vi koser, hvis vi prøver å sove og hvis jeg legger ho i gymmen for å leke. Mulig hun bare har stått opp på feil bein, men blir jo redd hun har vondt til tross for ingen feber etc.Hvordan er det med henne i dag? ♡
Ja det var detShopping og besøk høres supert ut![]()
Fin baby mage
Fant en ekstra hjemme. Fant noe som funka faktisk. Hun holdt en, Jeg holdt den andre og snakka med pappaen i telefonen. Hun blir alltid litt facinert og rolig når jeg snakker i tlfKjøp en ekstra?
Kb vil ikke gjøre det mot litt lønn kanskje?Tror jeg snsrt leier noen til å luke ugress..
Håper han sovna?Sant det. Nå er han ihvertfall grusom. Er trøtt men skulle ihvertfall ikke sovne på turen verken i vognen eller bilen. Så nå er han overtrøtt mens jeg prøver å riste vognen så han sovner
DeiligDu og snuppa skal da?
Dette er vist en vanskelig nøtt å knekke.. Da har jeg ingen andre råd som jeg kommer på![]()
Koselig morgen det daVi har hatt en nydelig morgen lå en halvtime i senga å bare kosa deretter gikk vi i dusjen, der Miley vil sitte på fanget. Så der satt vi på gulvet i dusjen og hun på fanget. Kan sitte slik i evigheter
Gratulerer med ny sofaGod morgen
Solen skinner
Sofaen blir snart levert
Må bli en bra dag tross lite søvn
Lykke tilVi skal straks hive oss i bilen å se om vi ser noe vi liker i sofaen verden![]()