Skravletråd August 2016

For en dag, blir helt svett. Var hos legen, som absolutt var enig med meg i at innpusten hennes har en mindre god lyd ved anstrengelse. Fin crp, men ble sendt til røntgen på sykehuset for å ta bilde av lungene, mtp at hun er prematur. Heldigvis så de fine ut :-) Deretter bar det til labben for å ta blodprøver, så når vi kom hjem så sovna vi begge to av ren utmattelse :-P Men hun var sååå flink! Blir sjekket for mykoplasma lungebetennelse og kikhoste, får svar til uka. Tilbake til lege/legevakt om formen brått blir dårlig. Så da får man bare være tålmodig enn så lenge ❤
Hvordan er det med henne i dag? ♡

Ååh. Blir frustrert.. har prøvd i evigheter og få klippet neglene til LJ men det er umulig!! Ingen mulighet å distrahere henne. Med en gang negleklippern kommer frem skal hun ha den og leke med. Tar jeg den vekk er det hylgrin og sutring i ren stahet
Kjøp to slik at hun får holde sin egen:)

Nei så derfor jeg skal ha det nå, tenker det blir ekstra viktig i forhold til å holde følge med snuppa også
Ja :)
Jeg elsker min moby wrap. Bar storesøster konstant i 7 mnd. Baby È liker ser ikke så godt... :/ hun kan sitte å se men når hun sovner blir hun orolig..

Levert lydbøkene fra ferien på biblioteket.
Inkl to store, åtte små og en lastebil.
Og i natt når jeg likevel var våken sjekket jeg ordrehistorikken på bokklubben og fikk bekreftet at vi i 2009 kjøpte den store boken om mormor og de åtte ungene, med fem bøker i ett. Hvorav da den vi hørte i bilen som den første.

Og når mellomste var levert i bhg lette jeg litt i bokhyllene, og da fant jeg den. Så vi skal ha høytlesning av resten i høst :-) gleder meg allerede.

Dagens utførte oppgaver, stort sett mannen da, er levert skademelding for fryservarene og for arbeidsledighetsforsikringa vi har på billene, som mot bevis fra nav på arbeidsledighet refunderer lånet etterskuddsvis for de perioder de får dokumentasjon på, så da bør vi snart få igjen 8 mnd med billån (ca 4000 i mnd) og håper vi får noe for maten.
I tillegg ringte han og sa at tørketrommelen vår ikke virker. Den streiket før ferien men da hadde vi ikke tid til å ta tak i det
Det er innenfor garantitiden, så de skal sende noen for å se på saken (det var det vi ikke hadde tid til å vente på da vi skulle på ferie)

Hovedpeioriter på prosjekt fremover sånn mer akutt enn verandadør og maling av barnerom er gjesterommet. Ikke rydde det helt, men nok til at svigermor kan sove der neste uke, hun kommer i helga. Som bonus bør vi da kunne få ut sportsvogna som står innerst på det rommet. Snuppa er begynt å bli litt stor for bagen.

Bagen bør jeg vel da egentlig selge...
Det er så koselige bøker:D blir artig for mor og barn!
Høres ut som om dere har litt av hvert å pusle med:)

Hvordan er det med henne i dag? ♡
Jeg må innrømme at pusten er noe bedre, men hun sover ekstremt dårlig og sutrer vanvittig mye :-/ Alt er helt krise i dag. Forstår ingenting... Griner uansett hva vi gjør. I bilen, hvis vi koser, hvis vi prøver å sove og hvis jeg legger ho i gymmen for å leke. Mulig hun bare har stått opp på feil bein, men blir jo redd hun har vondt til tross for ingen feber etc.

Kjøp en ekstra?
Fant en ekstra hjemme. Fant noe som funka faktisk. Hun holdt en, Jeg holdt den andre og snakka med pappaen i telefonen. Hun blir alltid litt facinert og rolig når jeg snakker i tlf :p

Takk for tipset kengu ;)

Sant det:-). Nå er han ihvertfall grusom. Er trøtt men skulle ihvertfall ikke sovne på turen verken i vognen eller bilen. Så nå er han overtrøtt mens jeg prøver å riste vognen så han sovner
Håper han sovna?

Deilig :) Du og snuppa skal da?

Dette er vist en vanskelig nøtt å knekke.. Da har jeg ingen andre råd som jeg kommer på :(

Vi koser oss bare hjemme. Hun var våken nesten hele natta med kløe. Tror jeg har funnet ut hva hun reagerte på

Kengu visste råd ;) funka med å ha en til hun kunne ha

Vi har hatt en nydelig morgen lå en halvtime i senga å bare kosa deretter gikk vi i dusjen, der Miley vil sitte på fanget. Så der satt vi på gulvet i dusjen og hun på fanget. Kan sitte slik i evigheter
Koselig morgen det da:-)

God morgen
Solen skinner
Sofaen blir snart levert

Må bli en bra dag tross lite søvn
Gratulerer med ny sofa:-) Du får ha en fin dag i sola:-)

Back
Topp