Ja ble noe. 2 pysjer, 3 hårbånd og 1 body til frøkna. Joggebukse til OJ. Elsker joggebuksene fra levis til han. Ellers en del på helsekost til meg selv.Fikk du shoppet noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ble noe. 2 pysjer, 3 hårbånd og 1 body til frøkna. Joggebukse til OJ. Elsker joggebuksene fra levis til han. Ellers en del på helsekost til meg selv.Fikk du shoppet noe?
Kjøp en ekstra?Ååh. Blir frustrert.. har prøvd i evigheter og få klippet neglene til LJ men det er umulig!! Ingen mulighet å distrahere henne. Med en gang negleklippern kommer frem skal hun ha den og leke med. Tar jeg den vekk er det hylgrin og sutring i ren stahet
God plan detStrikke litt i solen hvertfall med bena høyt!![]()
Ble litt daJa ble noe. 2 pysjer, 3 hårbånd og 1 body til frøkna. Joggebukse til OJ. Elsker joggebuksene fra levis til han. Ellers en del på helsekost til meg selv.
Har fri idag![]()
Jepp. Funka før og distrahere med tvserie. Men det funker ikke. Å gjøre det når hun sover funke heller ikke. Hun våkner av alt :/
Syns ikle det er så lenge siden du gjorde det? Men det vokser vel merEr vel bare å komme seg ut å renske ugress..
Sant detSer den. Godt storebror var fornøyd med bare kosen![]()
Ble ikke ferdig daSyns ikle det er så lenge siden du gjorde det? Men det vokser vel merLykke til
![]()
Ha en super dag KenguGod morgen
Solen skinner
Sofaen blir snart levert
Må bli en bra dag tross lite søvn
Uff daLittHjemme fra jobb med hovne ben :/ Men det er overlevbart
![]()
Takk det sammeHa en super dag Kengu![]()
Mhm. Litt dyrt i forhold til en på h&m for 79,50,- , men de er veldig verdt prisen syns jeg og er jo ikke de aller dyreste heller.Ble litt da
Ja de er god de buksene
Vi skal straks hive oss i bilen å se om vi ser noe vi liker i sofaen verdenDet blir digg altså
Shopping og besøk høres supert utJa det var den.
Var på shopping på formiddag og hadde besøk på ettermiddag![]()
Håper det hjelperDa har vi vært hos kiropraktor og han var litt stiv på høyre siden. Skal tilbake igjen på fredag![]()
Nei det skjønner jeg... snart ferdigJa, og liker det ikke sååå godt![]()
![]()
Håper dagen i dag er bedre ♡I dag er ikke dagenFørst får jeg parkeringsbot på 810kr
![]()
Så mister jeg mobilen ut av bilen i det jeg skal ut, med skjermen ned.. Skjermen i tusen knas
Kjenner jeg kommer til å felle noen tårer snart...