Skravletråd August 2016

ja :) håper ikke gubben sa jeg satt å dreit :p
Yey i morgen blir sofaen levert
Ååååå det skal bli så digg
digg hvordan sofa Da ?
Mye barn på leos i dag..
Noen store uten forelre også ser det ut som
jøss
Å nei :( den generelle formen eller? Er du sykemeldt?
Ja ! Dagene er like. Levere ungen 9:30 - 10 hjem å sove på sofaen. Hente 15-15:30

ja :) håper ikke gubben sa jeg satt å dreit :p
digg hvordan sofa Da ?
jøss

Ja ! Dagene er like. Levere ungen 9:30 - 10 hjem å sove på sofaen. Hente 15-15:30
Enda godt du er sykemeldt da!
Håper formen blir bedre etterhvert.:)
Hvor mange uker er du nå?

Da har vi vært hos kiropraktor og han var litt stiv på høyre siden. Skal tilbake igjen på fredag:-)

Uff da :( Godt dere skal tilbake, men sa de noen grunn for at han kunne være stiv?
Nei de sa ikke det. Sa bare at det var bra vi kom så tidlig og at han nok kom til å sovne i bilen på vei hjem. Har sittet med en hylende unge siden i kom hjem som er verre enn noen gang. Men håper det bedrer seg med ett par behandlinger. Han hylte seg gjennom første behandling idag så hun fikk ikke tatt og sjekket nakken så godt som hun ønsket.

Ja den er ikke så ille føler jeg, har selv anstrengelse astma, samt kjenner det når det er kaldere enn -10 grader, og har ikke brukt medisin på nærmere 5 år :)
Så bra ❤ Selv bruker jeg medisin når jeg er på golfbanen, eller når jeg er forkjøla. Ellers fri :-D

Nei de sa ikke det. Sa bare at det var bra vi kom så tidlig og at han nok kom til å sovne i bilen på vei hjem. Har sittet med en hylende unge siden i kom hjem som er verre enn noen gang. Men håper det bedrer seg med ett par behandlinger. Han hylte seg gjennom første behandling idag så hun fikk ikke tatt og sjekket nakken så godt som hun ønsket.
Kb hylte også mye erter første gang hos manuwllterapeut

Nei :/
Masse lykke til!!
For en dag, blir helt svett. Var hos legen, som absolutt var enig med meg i at innpusten hennes har en mindre god lyd ved anstrengelse. Fin crp, men ble sendt til røntgen på sykehuset for å ta bilde av lungene, mtp at hun er prematur. Heldigvis så de fine ut :-) Deretter bar det til labben for å ta blodprøver, så når vi kom hjem så sovna vi begge to av ren utmattelse :-P Men hun var sååå flink! Blir sjekket for mykoplasma lungebetennelse og kikhoste, får svar til uka. Tilbake til lege/legevakt om formen brått blir dårlig. Så da får man bare være tålmodig enn så lenge ❤

Back
Topp