Skravletråd August 2016

Ååh. Blir frustrert.. har prøvd i evigheter og få klippet neglene til LJ men det er umulig!! Ingen mulighet å distrahere henne. Med en gang negleklippern kommer frem skal hun ha den og leke med. Tar jeg den vekk er det hylgrin og sutring i ren stahet
Kjøp en ekstra?

Ble litt da :)
Ja de er god de buksene
Mhm. Litt dyrt i forhold til en på h&m for 79,50,- , men de er veldig verdt prisen syns jeg og er jo ikke de aller dyreste heller.
De er smal i livet som er perfekt for min gutt.

Levert lydbøkene fra ferien på biblioteket.
Inkl to store, åtte små og en lastebil.
Og i natt når jeg likevel var våken sjekket jeg ordrehistorikken på bokklubben og fikk bekreftet at vi i 2009 kjøpte den store boken om mormor og de åtte ungene, med fem bøker i ett. Hvorav da den vi hørte i bilen som den første.

Og når mellomste var levert i bhg lette jeg litt i bokhyllene, og da fant jeg den. Så vi skal ha høytlesning av resten i høst :-) gleder meg allerede.

Dagens utførte oppgaver, stort sett mannen da, er levert skademelding for fryservarene og for arbeidsledighetsforsikringa vi har på billene, som mot bevis fra nav på arbeidsledighet refunderer lånet etterskuddsvis for de perioder de får dokumentasjon på, så da bør vi snart få igjen 8 mnd med billån (ca 4000 i mnd) og håper vi får noe for maten.
I tillegg ringte han og sa at tørketrommelen vår ikke virker. Den streiket før ferien men da hadde vi ikke tid til å ta tak i det
Det er innenfor garantitiden, så de skal sende noen for å se på saken (det var det vi ikke hadde tid til å vente på da vi skulle på ferie)

Hovedpeioriter på prosjekt fremover sånn mer akutt enn verandadør og maling av barnerom er gjesterommet. Ikke rydde det helt, men nok til at svigermor kan sove der neste uke, hun kommer i helga. Som bonus bør vi da kunne få ut sportsvogna som står innerst på det rommet. Snuppa er begynt å bli litt stor for bagen.

Bagen bør jeg vel da egentlig selge...

Last edited:
I dag er ikke dagen :( Først får jeg parkeringsbot på 810kr :o :( Så mister jeg mobilen ut av bilen i det jeg skal ut, med skjermen ned.. Skjermen i tusen knas :( Kjenner jeg kommer til å felle noen tårer snart...
Håper dagen i dag er bedre ♡

Back
Topp