Kos deg ❤Takkpå flybussen nå. Skal møte søskenbarnet mitt i trd før vi drar over fjorden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg ❤Takkpå flybussen nå. Skal møte søskenbarnet mitt i trd før vi drar over fjorden.
jaBra det da
digg hvordan sofa Da ?Yey i morgen blir sofaen levert
Ååååå det skal bli så digg
jøssMye barn på leos i dag..
Noen store uten forelre også ser det ut som
Ja ! Dagene er like. Levere ungen 9:30 - 10 hjem å sove på sofaen. Hente 15-15:30Å neiden generelle formen eller? Er du sykemeldt?
Så godtYey i morgen blir sofaen levert
Ååååå det skal bli så digg
Takk, det skal vi nokKos deg ❤
Enda godt du er sykemeldt da!jahåper ikke gubben sa jeg satt å dreit
![]()
digg hvordan sofa Da ?
jøss
Ja ! Dagene er like. Levere ungen 9:30 - 10 hjem å sove på sofaen. Hente 15-15:30
Det blir digg altsåSå godt![]()
Tviler ikke i grunnTakk, det skal vi nok![]()
En grå en fra bohusjahåper ikke gubben sa jeg satt å dreit
digg hvordan sofa Da ?
jøss
Ja ! Dagene er like. Levere ungen 9:30 - 10 hjem å sove på sofaen. Hente 15-15:30
Da er kanskje bøker unødig å giDet gjørhan til jul
Hun har flere uleste hun har fått av oss før
Skal prøveKos deg på jobb
Ja, og liker det ikke sååå godtKlargjøring er godtgjøring
Tusen takk![]()
Ja og føler at det ikke blir så mye bedre netterSå kjedelig md dårlug natt
Uff daDa har vi vært hos kiropraktor og han var litt stiv på høyre siden. Skal tilbake igjen på fredag![]()
Nei de sa ikke det. Sa bare at det var bra vi kom så tidlig og at han nok kom til å sovne i bilen på vei hjem. Har sittet med en hylende unge siden i kom hjem som er verre enn noen gang. Men håper det bedrer seg med ett par behandlinger. Han hylte seg gjennom første behandling idag så hun fikk ikke tatt og sjekket nakken så godt som hun ønsket.Uff daGodt dere skal tilbake, men sa de noen grunn for at han kunne være stiv?
Så bra ❤ Selv bruker jeg medisin når jeg er på golfbanen, eller når jeg er forkjøla. Ellers fri :-DJa den er ikke så ille føler jeg, har selv anstrengelse astma, samt kjenner det når det er kaldere enn -10 grader, og har ikke brukt medisin på nærmere 5 år![]()
Kb hylte også mye erter første gang hos manuwllterapeutNei de sa ikke det. Sa bare at det var bra vi kom så tidlig og at han nok kom til å sovne i bilen på vei hjem. Har sittet med en hylende unge siden i kom hjem som er verre enn noen gang. Men håper det bedrer seg med ett par behandlinger. Han hylte seg gjennom første behandling idag så hun fikk ikke tatt og sjekket nakken så godt som hun ønsket.
For wn kjip dagI dag er ikke dagenFørst får jeg parkeringsbot på 810kr
![]()
Så mister jeg mobilen ut av bilen i det jeg skal ut, med skjermen ned.. Skjermen i tusen knas
Kjenner jeg kommer til å felle noen tårer snart...
For en dag, blir helt svett. Var hos legen, som absolutt var enig med meg i at innpusten hennes har en mindre god lyd ved anstrengelse. Fin crp, men ble sendt til røntgen på sykehuset for å ta bilde av lungene, mtp at hun er prematur. Heldigvis så de fine utNei :/
Masse lykke til!!