Skravletråd August 2016

Mye jeg burde gjort, men tror det blir sofaen i kveld (også) ja. Nå sover snuppa. Jeg har hatt en liten dubb. På tide å stå opp
Mye jeg også burde gjort :) vi skulle egentlig på en visning i dag! Men det kom vi på for en time siden :p
Digg med powernap da :)

Gubben har vært i parken med J i hele dag. Jeg stakk av fra de for å møte en venninne :p eller han sa "ta veska di nå og LØP" haha å jeg tok beina fatt å løp :p

Ååh ja du fikk ikke mye søvn i natt :o håper det blir bedre i natt :)
håper og det :)

Gøy med venninnetid da?:)

Mye jeg også burde gjort :) vi skulle egentlig på en visning i dag! Men det kom vi på for en time siden :p
Digg med powernap da :)
Det var helt nødvendig med powernap siden jeg våknet 4.30. Men nå sov hun visst ikke, så jeg ligger (ammer) litt til

Av alle ting med fisk som jeg har smakt er seikaker veldig langt nede på listen over hva jeg ønsker å spise mer av. Mormors hjemmelagde seikaker. Visstnok godt. Grå og grusom
Har smakt slike jeg også, de er forferdelige og jeg holder meg langt unne dem
Mine ble rosa i dag og smaker helt anderledes :)

Det er så koselige bøker:D blir artig for mor og barn!
Høres ut som om dere har litt av hvert å pusle med:)
Kjempekoselige bøker, jeg koste meg med å høre den første i bilen på vei hjem i sommer.

vi har alltid nok å pusle med. Ingen vet når svigermor kommer. Helga. Alt fra "kjører etter jobb på fredag" og da fremme sånn litt etter midtnatt, til at hun kjører søndag etter at hun har gjort alt hun skal. Og det vil fort si at ungene er i seng før hun kommer

Så en eller annen gang mellom det bør vi ha funnet senga der inne. Mannen sa han skal "begynne i ettermiddag"

Jeg burde bidratt med noe fornuftig når jeg står opp. Noe mer enn å synke ned i sofaen med en pose potetgull...

Muligens bedre

Sei er ikke min greie sa. Jeg foretrekker torsk. Og hvite fiskekaker.
Hehe..
De tradisjonelle seikakene inneholder sei, store mengde salt, pepper, melk og mel om jeg ikke tar helt feil og smaker ikke godt.
Disse inneholdt sei, paprika (som gjorde dem rosa), sellerirot, egg, litt griljermel, litt salt og litt pepper.
Syns de ble ganske gode jeg :)

Bra for barna og bra for de voksne ;)
Sitter sånn å vurdere om jeg skal ta en bestilling fra deg :D

Veeldi bra for mammaen som er full av skrapsår fra henne :p haha

Uuh. Så kult da :D det må du gjeeerne gjøre ;) er det gutt eller jente du venter forresten?

Hehe..
De tradisjonelle seikakene inneholder sei, store mengde salt, pepper, melk og mel om jeg ikke tar helt feil og smaker ikke godt.
Disse inneholdt sei, paprika (som gjorde dem rosa), sellerirot, egg, litt griljermel, litt salt og litt pepper.
Har du oppskrift på disse, for de hørtes gode ut :D

Har du oppskrift på disse, for de hørtes gode ut :D
De er litt slik "man tager hva man haver"

Tok 1 slik 400g seiblokk opp av frysen i moges og la på benken til tining.
La den i en kjøkkenmaskin, kakket et egg over og ca 1 ss griljermel.
Så i kjøleskapet hvor jeg så hva jeg fant.
Fant en paprika jeg delte opp og la oppi og litt sellerirot.
I vinduskarmen fant jeg en nesten uttørket dill jeg også puttet oppi.

Slo på maskinen og lot den gå til jeg hadde en passe glatt masse.
Lagde kaker og stekte...
(Og mens det stekte lagde jeg remulade)

Hehe..
Problemet et at uansett hvor mye jeg prøver så liker jeg ikke paprika

Ja, også er jeg ikke glad i sei da.

De er litt slik "man tager hva man haver"

Tok 1 slik 400g seiblokk opp av frysen i moges og la på benken til tining.
La den i en kjøkkenmaskin, kakket et egg over og ca 1 ss griljermel.
Så i kjøleskapet hvor jeg så hva jeg fant.
Fant en paprika jeg delte opp og la oppi og litt sellerirot.
I vinduskarmen fant jeg en nesten uttørket dill jeg også puttet oppi.

Slo på maskinen og lot den gå til jeg hadde en passe glatt masse.
Lagde kaker og stekte...
(Og mens det stekte lagde jeg remulade)
Screenshotta det :) må til mamma og låne kjøkkenmaskin. Har kun håndmikser, blender eller stavmikser hjemme

Back
Topp