Skravletråd August 2016

Koselig med svigermor besøk:)
Sofa og potetgull hørtes absolutt bedre ut:P
Det ble kveldsmat, og så ba mannen meg forbarme meg over den siste kokosbollen, samt at han fant ei utgått eske med sfinx som må spises....

Ligger å hører på snorking! Heldigvis ikke den verste altså mer som tung pust med litt snorking.
Far og datter har helt lik måte å puste på i søvne, det merkes ekstra godt nå som begge ligger ved siden av meg :p

Jeg derimot får ikke sove og ligger heller å lager planer i hodet for shopping i Norge om to uker ;)
Bedre å tenke på det enn hva diabetessykepleier skal finne ut på tirsdag og hva diabeteslege og fødselslege skal si på onsdag
Kjedelig å ligge våken da:(

God dag alle sammen, håper alle får en fin dag :)

Jeg begynner å bli ganske lei alle mulige svangerskaps relaterte plager, ble ikke bedre av å bytte duphalac med vi siblin (må finne en god måte å få i meg det på for utblandet i vann var forferdelig!) også selvsagt hemoroider! Om man ikke har plager nok ifra før!
Heldigvis har vi en salve her i sverige som kan brukes av gravide og faktisk fungerer!

Kan noen please krysse fingrene for null regn i ettermiddah

Krysser alt hva krysses kan. Håper selv på litt godt vær. Har også ugress, som jeg burde bli kvitt snart, før det blir en jungel. :p

God dag alle sammen, håper alle får en fin dag :)

Jeg begynner å bli ganske lei alle mulige svangerskaps relaterte plager, ble ikke bedre av å bytte duphalac med vi siblin (må finne en god måte å få i meg det på for utblandet i vann var forferdelig!) også selvsagt hemoroider! Om man ikke har plager nok ifra før!
Heldigvis har vi en salve her i sverige som kan brukes av gravide og faktisk fungerer!

God dag til deg også.

Se positivt på det hele kjære deg, det kunne vært mye verre. ;) Jeg ville gjøre alt for å ha svangerskapsplager etter MA med kjemisk her på mandagen. Gleder meg nesten til å få de igjen. :p

God dag til deg også.

Se positivt på det hele kjære deg, det kunne vært mye verre. ;) Jeg ville gjøre alt for å ha svangerskapsplager etter MA med kjemisk her på mandagen. Gleder meg nesten til å få de igjen. :p
Det skjønner jeg godt.
Som sagt gleder meg til premien, for forstoppelse, hemoroider, grenseverdier på svangerskapsdiabetes, bekkenløsning, vonde kynnere, lav hb osv gjør at gleden ved å være gravid er nesten helt borte!
Takknemlig for å være gravid og at alt går hatt bra til nå med lillebror, men man er jo fortsatt ikke sikker på om alt kommer til å gå bra før han kommer

På jobb *gjesp* Svigermor kom innom i går, timet det kjempebra med at jeg hadde NESTEN fått ungene i seng :P Så ble hele leggetiden forskyvet en time, og begge ungene var passe morgengretne på morgen i dag :p
Bare noen timer til helgen! Blir deilig. Lovt ungene at vi skal sykle til svigerforeldrene, så får håpe det ikke regner.

Over til noe annet. Det har flyttet inn noen her i området (ganske nærme nabo) et ungt par uten tilknytning til stedet og uten familie rundt her. Vi bor på et veldig lite sted. Samboer har snakke med mannen hennes og han jobber visst en del borte. De har en liten baby. Vurderer å stoppe innom å presentere meg og invitere henne på kaffe når det passer henne. Hva synes dere?

Det skjønner jeg godt.
Som sagt gleder meg til premien, for forstoppelse, hemoroider, grenseverdier på svangerskapsdiabetes, bekkenløsning, vonde kynnere osv gjør at gleden ved å være gravid er nesten helt borte!
Takknemlig for å være gravid og at alt går hatt bra til nå med lillebror, men man er jo fortsatt ikke sikker på om alt kommer til å gå bra før han kommer

Skjønner deg godt. Husker det med førstemann. På slutten er man rimelig klar til å få ham ut. :D Men det høres også ut som du har trukket det korte strå mht. plagene da. Ganske mye slitsomt, så ja, det er jo med å sette nesen opp etter gull-krukka for enden av regnbuen. :)

På jobb *gjesp* Svigermor kom innom i går, timet det kjempebra med at jeg hadde NESTEN fått ungene i seng :p Så ble hele leggetiden forskyvet en time, og begge ungene var passe morgengretne på morgen i dag :p
Bare noen timer til helgen! Blir deilig. Lovt ungene at vi skal sykle til svigerforeldrene, så får håpe det ikke regner.

Over til noe annet. Det har flyttet inn noen her i området (ganske nærme nabo) et ungt par uten tilknytning til stedet og uten familie rundt her. Vi bor på et veldig lite sted. Samboer har snakke med mannen hennes og han jobber visst en del borte. De har en liten baby. Vurderer å stoppe innom å presentere meg og invitere henne på kaffe når det passer henne. Hva synes dere?

Slitsom morgen høres det ut som. :)

Lyder som en kjempe koselig ide å presentere seg for den nye naboen. Det er alltid kjekt å kjenne de som bor i nabolaget. :)

Da var det sovetid på 2 små her:-). Lillebror sover søtt, storebror derimot... har holdt på i 20 min med han men skal ihvertfall ikke sove

Back
Topp