Ha en fin nestsiste dag Kengu! Hvor går ferden etterpå?Lite søvn men klar for nestsiste dag på jobb
Bursdagselskap etterpå med 12 gutter
Koselig med selskap da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en fin nestsiste dag Kengu! Hvor går ferden etterpå?Lite søvn men klar for nestsiste dag på jobb
Tær og fingre er kryssetKan noen please krysse fingrene for null regn i ettermiddah
Det ble kveldsmat, og så ba mannen meg forbarme meg over den siste kokosbollen, samt at han fant ei utgått eske med sfinx som må spises....Koselig med svigermor besøk
Sofa og potetgull hørtes absolutt bedre ut![]()
Kokosbolle er godtDet ble kveldsmat, og så ba mannen meg forbarme meg over den siste kokosbollen, samt at han fant ei utgått eske med sfinx som må spises....
Kjedelig å ligge våken daLigger å hører på snorking! Heldigvis ikke den verste altså mer som tung pust med litt snorking.
Far og datter har helt lik måte å puste på i søvne, det merkes ekstra godt nå som begge ligger ved siden av meg![]()
Jeg derimot får ikke sove og ligger heller å lager planer i hodet for shopping i Norge om to uker![]()
Bedre å tenke på det enn hva diabetessykepleier skal finne ut på tirsdag og hva diabeteslege og fødselslege skal si på onsdag
Så dritt ! Jeg satt med ned å skulle begynne å strikke, så ser jeg at jeg har feil pinner å garn !
Jippi, det kan bli kultKommer du til Oslo og dytter på meg så kan du få prøve litt også![]()
Kan noen please krysse fingrene for null regn i ettermiddah
Så må jeg se litt Bones og supernaturalog kanskje begynne på GoT
![]()
Krysser alt jeg harKan noen please krysse fingrene for null regn i ettermiddah
Det er jo bare gøy daNye gardiner
Puter
Må ha nytt bord
Ha en flott dag på jobb og lykke til med selskapLite søvn men klar for nestsiste dag på jobb
God dag alle sammen, håper alle får en fin dag
Jeg begynner å bli ganske lei alle mulige svangerskaps relaterte plager, ble ikke bedre av å bytte duphalac med vi siblin (må finne en god måte å få i meg det på for utblandet i vann var forferdelig!) også selvsagt hemoroider! Om man ikke har plager nok ifra før!
Heldigvis har vi en salve her i sverige som kan brukes av gravide og faktisk fungerer!
Hehe ja kan detJippi, det kan bli kult![]()
Det skjønner jeg godt.God dag til deg også.
Se positivt på det hele kjære deg, det kunne vært mye verre.Jeg ville gjøre alt for å ha svangerskapsplager etter MA med kjemisk her på mandagen. Gleder meg nesten til å få de igjen.
![]()
Det skjønner jeg godt.
Som sagt gleder meg til premien, for forstoppelse, hemoroider, grenseverdier på svangerskapsdiabetes, bekkenløsning, vonde kynnere osv gjør at gleden ved å være gravid er nesten helt borte!
Takknemlig for å være gravid og at alt går hatt bra til nå med lillebror, men man er jo fortsatt ikke sikker på om alt kommer til å gå bra før han kommer
På jobb *gjesp* Svigermor kom innom i går, timet det kjempebra med at jeg hadde NESTEN fått ungene i sengSå ble hele leggetiden forskyvet en time, og begge ungene var passe morgengretne på morgen i dag
Bare noen timer til helgen! Blir deilig. Lovt ungene at vi skal sykle til svigerforeldrene, så får håpe det ikke regner.
Over til noe annet. Det har flyttet inn noen her i området (ganske nærme nabo) et ungt par uten tilknytning til stedet og uten familie rundt her. Vi bor på et veldig lite sted. Samboer har snakke med mannen hennes og han jobber visst en del borte. De har en liten baby. Vurderer å stoppe innom å presentere meg og invitere henne på kaffe når det passer henne. Hva synes dere?