Jeg må på kontroll på nesesprayen før jeg får sprøytestart, må være nedrugulert før jeg kan sette sprøyter.
Så vet ikke når det er sprøytetid før jeg har vært på kontroll.
Så vet ikke når det er sprøytetid før jeg har vært på kontroll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trenger ikke å ha orgalutran i kjøleskapet nei.
Jeg planla utstyr og visste hva jeg ville og skulle ha i 2007, nå selges ikke noe av det lenger nesten. For alt er forandre, forbedret og alt sånn. Men det er veldig rart...
For drømmevogna er ikke mer, bilstolen er ikke mer... Alt er nytt.
Men har alt bestemt meg igjen da... Så det meste er under kontroll. Hehe. Og jeg har MASSE som venter.
Svigers har vogna fra unga sine, og litt redd for å få den, haha. Men her blir det Emmaljunga, det har jeg drømt om siden pillene ble kasta 8.juni 2007, så det SKAL jeg ha.Jeg har også drømt om vogner og bilstoler i mange år, og som du sier er alt nytt nå Svigerfamilien driver å legger seg borti at svigerinnen kanskje ikke skal bruke Simovognen fra 2012, som var ny til hennes første barn. Den er jo helt fin, og en flott og god vogn brukt av tre barn. Han stakkars svogeren min har ikke hatt små barn på veldig mange år, og har så lyst til å kjøpe helt ny
Herregud, la mannen få den gleden tenker nå jeg
Her har vi bestemt oss for å begynne sparing når det nærmer seg, siden veien er lang og kronglete har vi bestemt oss for å ha penger til å kjøpe akkurat det vi ønsker oss av babyutstyr De kommer garra til å pakke den Simovogna på meg også, men mannen skal pent få gi svigermor klar beskjed
Svigers har vogna fra unga sine, og litt redd for å få den, haha. Men her blir det Emmaljunga, det har jeg drømt om siden pillene ble kasta 8.juni 2007, så det SKAL jeg ha.
Samboer er heldigvis enig i det, selv om prisen er litt høy...
Men de er så fine. Men den fargen jeg drømte om, er jo borte for lengst... Så blir en langt mer kjedelig, svart, en. Men det går det også.
Jeg skal ha Edge jeg, men hadde lyst på City Cross før, men den er borte. Men Edgen er høyere og løfte inn og ut av, så blir nok denJeg skulle ha Bugaboo Cameleon, så kom Buffalo, og så kom Fox. Nå lurer jeg på Emmaljunga NXT også
Svigermor vet at jeg sier ting akkurat som jeg mener det, og at jeg er svært nøye på ting. Gleder meg til den gangen jeg skal krangle med svigermor om at 3-åring min faktisk SKAL sitte bakovervendt i bilen Hun er et fantastisk menneske altså, vi er bare litt uenige på enkelte områder
Ble så stolt over mannen i går jeg, han hadde vært hos svigers og de hadde kommet inn på bilsikring, argumentert mot svigermor da hun mente at det ikke var plass til barn på 3 år + bakovervendt. Han hadde også parkert sin lillebror som fortalte at han hadde nevøen på fem foran i bilen når han kjørte n til barnehagen. Mannen hadde sagt at han burde jo absolutt sitte bak, broren hadde himlet med øynene og sagt, ja men han hadde jo airbag Da ble brutten parkert, og tror nevøen havner i baksetet heretter.
Jeg har alt vippestol, to vognstellevesker, sikkert nesten ti sengesett, to sett med pute til TrippTrapp og det barnesettet til den, og fire bedrollere med klær i forskjellige størrelserGodt å høre at det ikke bare er jeg som har disse tingene klart
Du får papirer med stimuleringsplan og der står dosen. Ofte hjelper de deg når du ringer inn med hvor mye du trenger i første tilfelle. Vi har brukt over 5 tusen mer siden jeg måtte gå lenger enn normalt på medisinene så vanskelig å vite eksakt hvor mye penger og sånn.Question..
når man ringer inn mens. Får man vite nøyaktig hvor mye av medisinene man skal ta ut? Eller må vi bare ta ut alt?
Skjønner ikke at folk driter i det å ha barna bakovervendt. På helsestasjonen vår står det store plakater over alt med at sjangse for at barnet dør i en bilulykke er 90%(!) Sjangse større enn dersom de sitter bakovervendt...Jeg skulle ha Bugaboo Cameleon, så kom Buffalo, og så kom Fox. Nå lurer jeg på Emmaljunga NXT også
Svigermor vet at jeg sier ting akkurat som jeg mener det, og at jeg er svært nøye på ting. Gleder meg til den gangen jeg skal krangle med svigermor om at 3-åring min faktisk SKAL sitte bakovervendt i bilen Hun er et fantastisk menneske altså, vi er bare litt uenige på enkelte områder
Ble så stolt over mannen i går jeg, han hadde vært hos svigers og de hadde kommet inn på bilsikring, argumentert mot svigermor da hun mente at det ikke var plass til barn på 3 år + bakovervendt. Han hadde også parkert sin lillebror som fortalte at han hadde nevøen på fem foran i bilen når han kjørte n til barnehagen. Mannen hadde sagt at han burde jo absolutt sitte bak, broren hadde himlet med øynene og sagt, ja men han hadde jo airbag Da ble brutten parkert, og tror nevøen havner i baksetet heretter.
Skjønner ikke at folk driter i det å ha barna bakovervendt. På helsestasjonen vår står det store plakater over alt med at sjangse for at barnet dør i en bilulykke er 90%(!) Sjangse større enn dersom de sitter bakovervendt...
Nei.. vi har et vennepar som snudde barnet sitt når barnet var knapt 3 år, begrunnelse : han har så lange bein. (Det vi mistenker; de har fått et sete av en familiemedlem og gidder ikke bruke penger på nytt/tilpasset/dyrere)..Ikke jeg heller, kommer aldri til å rikke meg når det gjelder akkurat det
Nei.. vi har et vennepar som snudde barnet sitt når barnet var knapt 3 år, begrunnelse : han har så lange bein. (Det vi mistenker; de har fått et sete av en familiemedlem og gidder ikke bruke penger på nytt/tilpasset/dyrere)..
Du får papirer med stimuleringsplan og der står dosen. Ofte hjelper de deg når du ringer inn med hvor mye du trenger i første tilfelle. Vi har brukt over 5 tusen mer siden jeg måtte gå lenger enn normalt på medisinene så vanskelig å vite eksakt hvor mye penger og sånn.
Men hva medisiner skal du stå på?
Det er jo ikke farligt (dødelig ) å sitte med bøyde bein liksom .I svigerfamilien har ikke noen satt bakovervendt lenger enn til knapt to år, så de er ikke vant med annet der. Ungene er for lange, basta. Uten at de en gang har giddet å prøve..
Det er jo ikke farligt (dødelig ) å sitte med bøyde bein liksom .