Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har startet mitt 3. forsøk nå i mars. Måtte det bli mange positive tester i slutten av måneden, starten av april
Gleder meg til å følge med♡ blir det 3 og evt siste forsøk?Jeg har startet mitt 3. forsøk nå i mars. Måtte det bli mange positive tester i slutten av måneden, starten av april
Krysser fingrene for at det går riktig vei nåJeg går privat og hadde først 1 forsøk, så kjøpte jeg 3 pakning så har 1 til hvis dette går åt skogen... Men det skal det bare ikke gjøre. Alle gode ting er forhåpentligvis 3
Takk!Krysser fingre for alle dere som står midt oppi det nå
Jeg er på dag 2 med synarela nå og har det egentlig ganske kjipt. Smaken sitter i hele dagen og jeg er svimmel så til de grader at jeg vurderer om jeg burde kjøre bil eller ikke.Flere som merker bivirkninger på synarela tidlig?
Jeg går privat og hadde først 1 forsøk, så kjøpte jeg 3 pakning så har 1 til hvis dette går åt skogen... Men det skal det bare ikke gjøre. Alle gode ting er forhåpentligvis 3
Oj oj!!!Sitter med et uåpnet brev fra Stockholm i fanget, og venter på at mannen skal komme hjem
Oj oj!!!
Ååhr! Det er jo super kjedelig . Skrev de sånn ca tid eller? Haaater den der ventingen .De bare informerte om veldig lang ventetid..
Så spennende var det ikke..
Ååhr! Det er jo super kjedelig . Skrev de sånn ca tid eller? Haaater den der ventingen .
Herre Gud for ett system! Det er ganske urettferdig at ting skal være såå vanskelig for enkelte!Nå skal de først godkjenne oss for IVF i Sverige, regner med det går kjapt i orden, er jo godkjent i Norge og har levert inn alt av papirer. Vi får beskjed om når godkjenningen er i orden, og kan da vente oss 3-5 mnd ventetid på å komme bort på samtale. Etter den samtalen kan vi risikere å måtte vente opp til ett år før vi får satt igang med forsøk.