* Skravletråd - assistert befruktning *

Jeg har startet mitt 3. forsøk nå i mars. Måtte det bli mange positive tester i slutten av måneden, starten av april ❤️

Brukt synarela i 6 dager og lite bivirkninger til nå. Litt nedsatt matlyst (gjør ikke noe!) Og vond ettersmak men. Sist forsøk var jeg kjempe dårlig! Spent på om sprøytene vil gjøre meg dårlig denne gangen

Jeg går privat og hadde først 1 forsøk, så kjøpte jeg 3 pakning så har 1 til hvis dette går åt skogen... Men det skal det bare ikke gjøre. Alle gode ting er forhåpentligvis 3

Jeg går privat og hadde først 1 forsøk, så kjøpte jeg 3 pakning så har 1 til hvis dette går åt skogen... Men det skal det bare ikke gjøre. Alle gode ting er forhåpentligvis 3
Krysser fingrene for at det går riktig vei nå

Startet med synarela igår og er skikkelig svimmel. Smaken er grusom og jeg mister helt matlyst. Ser ikke svimmelhet på pakningsvedlegget da? Øynene går i kryss hos meg og jeg må snu meg kjempesakte....

Uff hørtes ut som en dårlig erfaring med synarela Jeg har bare hatt kort protokoll så kan ikke komme med tips og triks.

Krysser fingre for at nettopp dette forsøket er DITT forsøk :)

Hei! Ny i forumet har Vore gjennom første ferskforsøk i Porsgrunn og fekk positiv test siste fire dagar men byrja blø for eit par dagar sidan og negativ test i dag. Blir vel rekna for ein kjemisk? Føles ganske tungt, men klarar etterkvart å vente blikket framover mot nye forsøk. (Sjølv om det no kjennes ut som det aldri vil gå). Nokon som veit kor lenge ein må vente før fryseforsøk etter fersk? Kva skjer ved fryseforsøk?

Ååhr! Det er jo super kjedelig :eek::sorry:. Skrev de sånn ca tid eller? Haaater den der ventingen .

Nå skal de først godkjenne oss for IVF i Sverige, regner med det går kjapt i orden, er jo godkjent i Norge og har levert inn alt av papirer. Vi får beskjed om når godkjenningen er i orden, og kan da vente oss 3-5 mnd ventetid på å komme bort på samtale. Etter den samtalen kan vi risikere å måtte vente opp til ett år før vi får satt igang med forsøk.

Nå skal de først godkjenne oss for IVF i Sverige, regner med det går kjapt i orden, er jo godkjent i Norge og har levert inn alt av papirer. Vi får beskjed om når godkjenningen er i orden, og kan da vente oss 3-5 mnd ventetid på å komme bort på samtale. Etter den samtalen kan vi risikere å måtte vente opp til ett år før vi får satt igang med forsøk.
Herre Gud for ett system! Det er ganske urettferdig at ting skal være såå vanskelig for enkelte!

Back
Topp