cimone
Andre møte med forumet
Gratulerer såååååå gøy . Altid kjekt og høre når de går bra . Motivasjon dette .Gratulerer så mye! Den var tydelig den Åååh, for en deilig følelse<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer såååååå gøy . Altid kjekt og høre når de går bra . Motivasjon dette .Gratulerer så mye! Den var tydelig den Åååh, for en deilig følelse<3
Så bra!!
Liker medisiner som stopper opp endo ..hater endo!
Ser du også skriver at det er dere begge som er "problemet"
Samme her! Først var det mannen som fikk beskjed at det var pga for lite svømmere det ikke gikk, så noen mnd senere fant dem endo på meg! DA var jeg sikker på at vi var de eneste i verden som var så uheldige! Håper det går bra for oss begge ganske så kjapt! Når man er så uheldig at begge er problemet, kjenner jeg ofte på følelsen av at nå fortjener vi snart å være litt heldig!
ISå bra!!
Liker medisiner som stopper opp endo ..hater endo!
Ser du også skriver at det er dere begge som er "problemet"
Samme her! Først var det mannen som fikk beskjed at det var pga for lite svømmere det ikke gikk, så noen mnd senere fant dem endo på meg! DA var jeg sikker på at vi var de eneste i verden som var så uheldige! Håper det går bra for oss begge ganske så kjapt! Når man er så uheldig at begge er problemet, kjenner jeg ofte på følelsen av at nå fortjener vi snart å være litt heldig!
Hei.
Noen av dere som har prøvd/prøver nå med akupunktur i forb med ivf?
Lykke til i dagDå e et egg befruktet . Svømerene trengte noe hjelp. Nå e de innseting i mårå. Ønsk meg lykke te. Sååååå nervøs .
Lykke til!Då e et egg befruktet . Svømerene trengte noe hjelp. Nå e de innseting i mårå. Ønsk meg lykke te. Sååååå nervøs .
Lykke tilDå e et egg befruktet . Svømerene trengte noe hjelp. Nå e de innseting i mårå. Ønsk meg lykke te. Sååååå nervøs .
Åååååååååå . Gratulerer såååååå masse. Utrolig kjekt. Lykke til me babyen i magen
Oooi, TO! Så spennende Gratulerer så myeTo blinkende hjerter på ul idag! Lykke!
To blinkende hjerter på ul idag! Lykke!
Jo, det stemmer takkFølte det litt på meg, fikk du ikke 3+ 4+4? Gratulerer sååå mye Helt fantastisk.
Åååååå sååå gøy. Gratulerer vennen. Dobbel lykkeTo blinkende hjerter på ul idag! Lykke!