* Skravletråd - assistert befruktning *

Så bra!! :happy:
Liker medisiner som stopper opp endo ..hater endo!:angry4
Ser du også skriver at det er dere begge som er "problemet"
Samme her! Først var det mannen som fikk beskjed at det var pga for lite svømmere det ikke gikk, så noen mnd senere fant dem endo på meg! DA var jeg sikker på at vi var de eneste i verden som var så uheldige! Håper det går bra for oss begge ganske så kjapt! Når man er så uheldig at begge er problemet, kjenner jeg ofte på følelsen av at nå fortjener vi snart å være litt heldig!

Offf har samme problem + pcos. Noe drit:fart005.
Så bra!! :happy:
Liker medisiner som stopper opp endo ..hater endo!:angry4
Ser du også skriver at det er dere begge som er "problemet"
Samme her! Først var det mannen som fikk beskjed at det var pga for lite svømmere det ikke gikk, så noen mnd senere fant dem endo på meg! DA var jeg sikker på at vi var de eneste i verden som var så uheldige! Håper det går bra for oss begge ganske så kjapt! Når man er så uheldig at begge er problemet, kjenner jeg ofte på følelsen av at nå fortjener vi snart å være litt heldig!
I

Hei.
Noen av dere som har prøvd/prøver nå med akupunktur i forb med ivf?

Jeg har :)
Både da jeg ble gravid med gutten vår, og med denne/disse spiren/spirene :)

Hvordan går det cimone?

Ingen baby denne gang :(. Kom på fredag for innseting men egget hadde ikke delt seg normalt :sad010. Skal tilbake til klinikken på mandag for ny plan for nytt forsøk.

Så nå ser jeg gravid ut i 4 mnd pga hormonene og uten unskyldning. Off trist. :sorry:.

Jaja vi har vært borti nederlag før jenter. Vi reiser oss igjen.

Ingenting som tilsier at vi ikke skal få de til neste gang:).

6d1a11977ef42fb49f9e52012810ce09

♥♥♥

Tusen takk! Stor stas :)

Back
Topp