Hei alle (håper det er greit at jeg limer inn første innlegget mitt fra et annet tråd)!
Er helt fersk her, men glad for at det finnes slike steder som her!
Snart er det ett år siden vi begynte å prøve for å få nummer to... Har mistet 3 ganger på rad, så begynte jeg stimulering med Pergotime, som ikke ga noen resultat på 4 måneder (sykluser)... Alle mine prøver kommer tilbake OK... Søknad til prøverør på OUS ble sendt i juni og ligger til vurdering, men ettersom vi har et barn fra før, så mister vi helt sikkert mulighet til prøverør i Oslo etter at reglene der ble strammere...
Nå er det ikke lenger lov med søskenforsøk akkurat der, så venter egentlig på avslag.
Det er kort versjon av min historie.
Kan kanskje skrive i tillegg at er på slutten av syklus 10 og tanta har ikke dukket opp enda, men kommer helt sikkert for alle testene er enten helt negative eller med skyggestrekker... :-(
Nå aner jeg ikke hva vi skal gjøre videre. Mannen venter på sine timer, så får vi sjekke alt der og. Jeg har en time hos gynekolog på sykehuset der jeg bor om 1,5 måneder - de ventetidene er såååå lange...
I tillegg går jeg til en privat gynekolog som setter heldigvis i gang en del ting som man ellers må vente lenge til... Time hos henne på fredag. I dag er hCG tatt (blodprøve) for å avkrefte graviditet. Blir nok tårevåt dag i morgen, kjenner jeg.
Håper alle får en fortsatt fin dag!