Hei! Jeg er også helt ny i IVF-verden. Har lest et par gode bøker om prosessen og lest på forumet her, men stresser meg ofte litt opp ved å lese mye om hele greia – det er jo et slags kontrollbehov, som jeg kan kontrollere det ved å vite mest mulig. Så prøver å regulere det litt.
Skal ha videokonsultasjon om behandlinga i midten av november, og har akkurat hatt min aller første positive graviditetstest (naturlig), før jeg mista etter bare ei lita uke.
Prøver å gjøre hyggelige ting for meg selv mens jeg venter på veien videre. Gråter sånn av alt blodet (blør ennå), men balanserer med te, pledd og varmeflaske, god bok, strikketøy, podcast, ser på fuglene på fuglemateren (vi har fått sidensvanser utenfor her og de er så pene!), skriver og ser på TV. Burde røre meg mer, tror jeg. Ut i dagslyset/mørket. Og så hjelper det for meg å gjøre små hverdagslige ting som å rydde og ta ut av oppvaskmaskinen, vaske klær, etc, fordi jeg føler meg litt mer nyttig da. Har heldigvis en veldig støttende partner, så vi snakker mye om alt dette. Sykemeldt ut uka, men jobber normalt sett 100% på et kontor.