* Skravletråd - assistert befruktning *

Jeg har et spørsmål, jeg vet at cd1 er dagen hvis man blør endel og ikke bare rosa/spotting. Men dette er første gang med ivf, nå nettopp kom det rosa/lys rød på papiret. Fått beskjed om å sette sprøyte mellom 16-18 hvis det tar seg opp nå Ila den bare timen, vil det da være cd 1? Eller vil cd 1 være i morgen siden dette startet Såpass sent? Det er litt forskjellig fra mnd mnd hvor raskt det tar seg opp. :bag: Hilsen nybegynner :bag:

Jeg har et spørsmål, jeg vet at cd1 er dagen hvis man blør endel og ikke bare rosa/spotting. Men dette er første gang med ivf, nå nettopp kom det rosa/lys rød på papiret. Fått beskjed om å sette sprøyte mellom 16-18 hvis det tar seg opp nå Ila den bare timen, vil det da være cd 1? Eller vil cd 1 være i morgen siden dette startet Såpass sent? Det er litt forskjellig fra mnd mnd hvor raskt det tar seg opp. :bag: Hilsen nybegynner :bag:
Jeg ville startet i morgen så du er helt sikker på at det er mensen som er igang. Spesielt siden de ber deg om å sette på ettermiddag, så ville jeg ikke startet før du er helt sikker :)

Jeg ville startet i morgen så du er helt sikker på at det er mensen som er igang. Spesielt siden de ber deg om å sette på ettermiddag, så ville jeg ikke startet før du er helt sikker :)
Takk! Da starter jeg i morgen. Er liksom ikke nok til at det er en skikkelig blødning, men er jo friskt blod. :happy:

Har du hørt at Lutinus er bedre? jeg er ikke veldig glad i cyclogest selv...
Jeg brukte lutinus forrige gang, og selv om det var klin, kan jeg ikke huske kløe og tørrhet, og den gangen forsøket feilet kom menstruasjon da den skulle, ikke 4-5 dager etter og var bare 3 dager mot mine vanlige 5 dager.

Hvordan gjør man det med Lutinus midt på dagen når man er på jobb? Ser for meg at det kanskje blir litt rart ...? Må man ligge en stund slik som med Cyclogest?

Hvordan gjør man det med Lutinus midt på dagen når man er på jobb? Ser for meg at det kanskje blir litt rart ...? Må man ligge en stund slik som med Cyclogest?
Neida, men det er lurt med truseinnlegg for det renner mye.

Vurdert bind jeg også, for det renner forbi innlegget, kjøpte Tena Lady innlegg, de er det mer kraft i, men hjelper jo ikke når det renner forbi :smiley-ashamed005

Blæh. Var på UL-kontroll før innsett som ble avbrutt. Har tatt Progynova, men det så ut som om det var et stort egg hos ene eggstokken som er på vei til å slippe. Slimhinnen var på 5,5. Et par dager til så hadde det gått fint. Men ikke med det egget som var på vei til slipp. Skal man teste litt selv, kanskje? Eller vil det ødelegge hele opplegget. Kan jo alltid krysse for at alt går naturlig. Eller? Kanskje det bare var en cyste?

Blæh. Var på UL-kontroll før innsett som ble avbrutt. Har tatt Progynova, men det så ut som om det var et stort egg hos ene eggstokken som er på vei til å slippe. Slimhinnen var på 5,5. Et par dager til så hadde det gått fint. Men ikke med det egget som var på vei til slipp. Skal man teste litt selv, kanskje? Eller vil det ødelegge hele opplegget. Kan jo alltid krysse for at alt går naturlig. Eller? Kanskje det bare var en cyste?
Ville prøvd selv!

Ville prøvd selv!
Prøveprøve! Selv om jeg ikke har de største forhåpningene. :dead: Men det var litt frustrerende, så vet ikke når innsett faktisk blir. Fikk ikke noe beskjed om nye medisiner heller, bare at jeg skal slutte tvert på Progynova. Så kunne jeg skrive en melding neste gang jeg fikk menstruasjon. Men riksen er ikke akkurat den kjappeste på avtrekkeren når det gjelder. Nå går det ikke an å ringe inn og bli ringt opp igjen om 4-5 dager heller. :rolleyes:

Riksen er ikke kjappe, og har mange uhyggelige folk. Husker jeg gikk og gråt på vei til t-banen på ene kontrollen nå. Forferdelig time.
Men håper jeg er ferdig med de nå. Men de har gitt oss ei nydelig frøken og ett frø i magen, så de er flinke. Det er de.

Riksen er ikke kjappe, og har mange uhyggelige folk. Husker jeg gikk og gråt på vei til t-banen på ene kontrollen nå. Forferdelig time.
Men håper jeg er ferdig med de nå. Men de har gitt oss ei nydelig frøken og ett frø i magen, så de er flinke. Det er de.
Åh, det er dumt. Har heldigvis ikke opplevd det enda. Håper ikke at jeg får een erfqringen heller. Sånn skal det jo ikke være. Satser på at det ordner seg her også.

Hei. Noen som kan hjelpe meg? Jeg har syklus på 29 dager. Hadde inseminering/eggløsning syklus dag 12. Er på syklus dag 25 og Ingen positiv graviditetstest. Er all håp ute ?

Jeg har vært på første time i Porsgrunn nettopp og fått noen prøvesvar nå, de sier at amh var på 27, hva i all verden betyr det? :p Er det bra, dårlig, er det en referanseverdi eller ja..
Skal få en tablett Letrozol ved neste mens + ultralyd på dag tolv stod det også.

Jeg har vært på første time i Porsgrunn nettopp og fått noen prøvesvar nå, de sier at amh var på 27, hva i all verden betyr det? :p Er det bra, dårlig, er det en referanseverdi eller ja..
Skal få en tablett Letrozol ved neste mens + ultralyd på dag tolv stod det også.
Veldig fine verdier :) det sier noe om eggstokkapasiteten (antall egg).

Veldig fine verdier :) det sier noe om eggstokkapasiteten (antall egg).
OK, takk! :) har spurt dem på appen også naturligvis, men ikke fått svar enda.
Fikk vite i stad at faren min har fått kreft, så føles ekstra viktig å bli gravid nå :(.. Ikke barn fra før.

OK, takk! :) har spurt dem på appen også naturligvis, men ikke fått svar enda.
Fikk vite i stad at faren min har fått kreft, så føles ekstra viktig å bli gravid nå :(.. Ikke barn fra før.
Ikke lett dette her ❤️ leit å lese om pappaen din! Lykke til :)

Sånn forøvrig så sier amh bare så mye. Amh sammen med fsh sier noe om kvaliteten.

Ikke lett dette her ❤️ leit å lese om pappaen din! Lykke til :)

Sånn forøvrig så sier amh bare så mye. Amh sammen med fsh sier noe om kvaliteten.
Ja :/.
Og fsh er?? :bored: :hilarious:

Edit: fant det. Ja, de prøvene har jeg ikke tatt enda, ikke fått mensen tilbake etter utskrapning.

Back
Topp