* Skravletråd - assistert befruktning *

Men i jøssenam så høytfungerende den nesa mi skulle være nå da!!
Katten spydde, jeg måtte tørke opp, så spydde jeg.
Etterpå slapp han en due i sofa'n (ikke en faktisk due, men tarmgass) og jeg løp rett på do og spydde igjen.
Det må være cyclogesten, for det er strengt tatt ikke mer enn 3 dager siden innsett.
 
Sendte inn forslag om innstilling for assistert befruktning til Flo appen.
Thank you for using Flo and for your feedback. Unfortunately, there is no such option at the moment, but thank you for the idea.

We are constantly working on improving our app. Our product team will definitely review your suggestion to determine if it's possible to implement and how to make Flo more useful to our users.


Kind regards,
Valerie
 
Hvilken dag beregner man som EL-dagen når man er i et IVF-løp og har satt Otrivelle?
F.eks. satte jeg min Otrivelle kl. 21 på kvelden tirsdag 15.okt. Hvilken dag skal jeg da regne fra; tirsdag eller onsdag? (Lurer på hvor mange dpo jeg er nå)...
 
Hvilken dag beregner man som EL-dagen når man er i et IVF-løp og har satt Otrivelle?
F.eks. satte jeg min Otrivelle kl. 21 på kvelden tirsdag 15.okt. Hvilken dag skal jeg da regne fra; tirsdag eller onsdag? (Lurer på hvor mange dpo jeg er nå)...

Jeg har regnet dagen for egguttak som eggløsningsdagen. Så dagen etter uttak var 1DPO.
 
Tok en test i dag 7DPO, som var klart negativ. Kan jeg da være sikker på at Ovitrellen er ute av systemet, slik at jeg kan stole på et eventuelt positivt resultat senere? Eller hvordan fungerer dette?
 
Tok en test i dag 7DPO, som var klart negativ. Kan jeg da være sikker på at Ovitrellen er ute av systemet, slik at jeg kan stole på et eventuelt positivt resultat senere? Eller hvordan fungerer dette?
Hvis du har helt negativ test skal ovitrelle være ute. Falsk positiv skal bare komme om du har hcg-støtte og ikke med vanlig progesteron
 
IKM om 2 dager, og jeg begynner å bli litt nervøs.. Nå er det 16 dager gammelt inni magen min, jeg håper det holder seg fast..
Har klart å bli superforkjølet og er livredd hver gang jeg hoster, selv om jeg VET det ikke er fysisk mulig å hoste det ut!
 
:bag:Stikker hodet inn:

Vi skal ha telefonsamtale med en Dansk klinikk i morgen, og nå sitter jeg å forberede meg på litt spørsmål.
Så langt har vi disse spm:
  • Er det noe forberedelser vi skal gjøre før oppstart av forsøk? Vitaminer eller medisiner.
  • Sendes resepter på epost eller i posten?
  • Vi har klart å bli gravide, men mister stadig. Er det noen spesielle støtte medisiner dere tenker jeg burde prøve etter forsøk.
  • Blodprøve rekvisisjonen, hvordan gjøres dette.
  • Hvilken smertelindring under egguttak tilbyr dere? Da jeg er allergisk mot morfin.
Flere spørsmål?
 
IKM om 2 dager, og jeg begynner å bli litt nervøs.. Nå er det 16 dager gammelt inni magen min, jeg håper det holder seg fast..
Har klart å bli superforkjølet og er livredd hver gang jeg hoster, selv om jeg VET det ikke er fysisk mulig å hoste det ut!
Så spennande!! Me er på vårt andre inseminasjonsforsøk med prøving på nr.2, og eg har også blitt skikkeleg forkjøla og var heime frå jobb i dag og greier. 9 dagar sidan inseminasjon i dag. Håpar forkjøling er eit godt teikn for oss begge to, har høyrt om fleire som blir forkjøla før positiv test. Men det er sjølvsagt også stor sjanse for at det kun er ein kraftig runde med forkjøling... :dead: Utruleg slitsomme dagar, dette. Me får halda håpet oppe litt til!! ❤️
 
Så spennande!! Me er på vårt andre inseminasjonsforsøk med prøving på nr.2, og eg har også blitt skikkeleg forkjøla og var heime frå jobb i dag og greier. 9 dagar sidan inseminasjon i dag. Håpar forkjøling er eit godt teikn for oss begge to, har høyrt om fleire som blir forkjøla før positiv test. Men det er sjølvsagt også stor sjanse for at det kun er ein kraftig runde med forkjøling... :dead: Utruleg slitsomme dagar, dette. Me får halda håpet oppe litt til!! ❤️
Jeg har vært småforkjøla og i dårlig form de siste 5-6 ukene, så egentlig er jeg litt takknemlig for at det endelig ble skikkelig, da øyner jeg håp for å bli frisk igjen :hilarious:
Satt inn en 5-dagers blastocyst for 11 dager siden, håper det sitter enda.
Sender oss begge litt seige lim-tanker, satser på at det blir bra! :Heartred
 
Hei alle sammen.
Satt inn blastocyst i dag (fryseforsøk) og er selvfølgelig veldig spent. Noen erfaringer eller kunnskap om når jeg kan begynne å teste? På forhånd takk :)
 
Back
Topp