Hahaha, ja jeg håper virkelig det!Haha. 9 måneder selvfølgelig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, ja jeg håper virkelig det!Haha. 9 måneder selvfølgelig!
Thank you for using Flo and for your feedback. Unfortunately, there is no such option at the moment, but thank you for the idea.Sendte inn forslag om innstilling for assistert befruktning til Flo appen.
Hvilken dag beregner man som EL-dagen når man er i et IVF-løp og har satt Otrivelle?
F.eks. satte jeg min Otrivelle kl. 21 på kvelden tirsdag 15.okt. Hvilken dag skal jeg da regne fra; tirsdag eller onsdag? (Lurer på hvor mange dpo jeg er nå)...
Hvis du har helt negativ test skal ovitrelle være ute. Falsk positiv skal bare komme om du har hcg-støtte og ikke med vanlig progesteronTok en test i dag 7DPO, som var klart negativ. Kan jeg da være sikker på at Ovitrellen er ute av systemet, slik at jeg kan stole på et eventuelt positivt resultat senere? Eller hvordan fungerer dette?
Så spennande!! Me er på vårt andre inseminasjonsforsøk med prøving på nr.2, og eg har også blitt skikkeleg forkjøla og var heime frå jobb i dag og greier. 9 dagar sidan inseminasjon i dag. Håpar forkjøling er eit godt teikn for oss begge to, har høyrt om fleire som blir forkjøla før positiv test. Men det er sjølvsagt også stor sjanse for at det kun er ein kraftig runde med forkjøling... Utruleg slitsomme dagar, dette. Me får halda håpet oppe litt til!!IKM om 2 dager, og jeg begynner å bli litt nervøs.. Nå er det 16 dager gammelt inni magen min, jeg håper det holder seg fast..
Har klart å bli superforkjølet og er livredd hver gang jeg hoster, selv om jeg VET det ikke er fysisk mulig å hoste det ut!
Jeg har vært småforkjøla og i dårlig form de siste 5-6 ukene, så egentlig er jeg litt takknemlig for at det endelig ble skikkelig, da øyner jeg håp for å bli frisk igjenSå spennande!! Me er på vårt andre inseminasjonsforsøk med prøving på nr.2, og eg har også blitt skikkeleg forkjøla og var heime frå jobb i dag og greier. 9 dagar sidan inseminasjon i dag. Håpar forkjøling er eit godt teikn for oss begge to, har høyrt om fleire som blir forkjøla før positiv test. Men det er sjølvsagt også stor sjanse for at det kun er ein kraftig runde med forkjøling... Utruleg slitsomme dagar, dette. Me får halda håpet oppe litt til!!
Yey, hurraJEG FIKK POSITIV TEST!!
Tusen takk!!Yey, hurra
Gratulerer så mye!!!!JEG FIKK POSITIV TEST!!
TUSEN TAKK!!Gratulerer så mye!!!!
GratulererJEG FIKK POSITIV TEST!!
JEG FIKK POSITIV TEST!!