* Skravletråd - assistert befruktning *

Forøvrig den 6 gynekologen jeg har vært borti. Må være sånn det følges å gå offentlig.
 
Noen som vet om pasientreiser dekke utgift ved kjøring til kontrolltime/ultralyd før uttak? :)
 
DER kom positiv eggløsningstest!!
Sendt mail til Spiren, så nå er det bare å vente (igjen) på dato!
 
Skulle ønske de hadde innstillinger på Flo for assistert befruktning.
 
DER kom positiv eggløsningstest!!
Sendt mail til Spiren, så nå er det bare å vente (igjen) på dato!
Skulle ønske de hadde innstillinger på Flo for assistert befruktning.

Jeg har også savnet assistert befruktningsmuligheter i Flo. Hadde også lyst til å logge alle de positive Ovitrelle-testene som positive graviditetstester så jeg skulle huske hvor lenge jeg fikk utslag fra Ovitrelle, men var redd for at Flo plutselig skulle aktivere gravid-modus uten grunn :p

Da blir det innsett snart da! Lykke til :)
 
Hehe, spørs om kroppen tror jeg er gravid allerede :hilarious:
Hadde innsett i dag.. Våknet med normal mage. Spiste en brødskive før innsettet, og ble unormalt fort mett. Og så rett etter innsettet ble jeg så stinn og stor i magen at jeg ser 5 mnd gravid ut og det er ubehagelig å bevege meg!!! :woot::woot::woot:
 
Hvordan er policyen for dette med å få vite hvordan det går med eggene etter uttak - og før innsett? Er det ulikt fra sted til sted? St.Olavs sier at de ikke sier noe om hvordan det utvikler seg før innsett - får bare vite om alle eggene blir ødelagte/ ikke blir befruktet. Men virker ut i fra det jeg leser her som at noen får vite status før innsett, eller hva?
 
Hvordan er policyen for dette med å få vite hvordan det går med eggene etter uttak - og før innsett? Er det ulikt fra sted til sted? St.Olavs sier at de ikke sier noe om hvordan det utvikler seg før innsett - får bare vite om alle eggene blir ødelagte/ ikke blir befruktet. Men virker ut i fra det jeg leser her som at noen får vite status før innsett, eller hva?
Hei. Jeg fikk vite status dag 5. Jeg hadde totalfrys. Man får telefon før om ingen har overlevd slik jeg har forstått det. Litt kjedelig dette, fordi det blir lange ventedager desverre!
 
Hvordan er policyen for dette med å få vite hvordan det går med eggene etter uttak - og før innsett? Er det ulikt fra sted til sted? St.Olavs sier at de ikke sier noe om hvordan det utvikler seg før innsett - får bare vite om alle eggene blir ødelagte/ ikke blir befruktet. Men virker ut i fra det jeg leser her som at noen får vite status før innsett, eller hva?

Privatklinikkene tror jeg gir ganske tett oppfølging og informerer om hvordan det går. Skulle ønske St. Olavs hadde mulighet til det også, er helt jævlig å gå rundt og vente!
 
Da blir det innsett imorgen lørdag kl 20.00:Heartred
 
Jeg har også savnet assistert befruktningsmuligheter i Flo. Hadde også lyst til å logge alle de positive Ovitrelle-testene som positive graviditetstester så jeg skulle huske hvor lenge jeg fikk utslag fra Ovitrelle, men var redd for at Flo plutselig skulle aktivere gravid-modus uten grunn :p

Da blir det innsett snart da! Lykke til :)
Har vurdert å sende en kommentar til dem faktisk, de fleste ser veldig positivt på å motta forslag til forbedring
 
Har vurdert å sende en kommentar til dem faktisk, de fleste ser veldig positivt på å motta forslag til forbedring

Ja det går kanskje an ja. Skulle gjort det samme, men usikker på om jeg har lyst til å sende epost i mitt navn som forteller at jeg driver med assistert befruktning..

Lykke til med innsett!
 
Hvordan er policyen for dette med å få vite hvordan det går med eggene etter uttak - og før innsett? Er det ulikt fra sted til sted? St.Olavs sier at de ikke sier noe om hvordan det utvikler seg før innsett - får bare vite om alle eggene blir ødelagte/ ikke blir befruktet. Men virker ut i fra det jeg leser her som at noen får vite status før innsett, eller hva?
Er ikke slik at det er en lang og inngående samtale, men KK ringer ettermiddagen etter uttak uansett og forteller hvor mange som var modne, hvor mange som ble befruktet og hvor mange som fremdeles er i farta på tidspunktet for tlf. Og så møter man for insett dagen etter det igjen om det er noe å sette inn.
 
Hvordan er policyen for dette med å få vite hvordan det går med eggene etter uttak - og før innsett? Er det ulikt fra sted til sted? St.Olavs sier at de ikke sier noe om hvordan det utvikler seg før innsett - får bare vite om alle eggene blir ødelagte/ ikke blir befruktet. Men virker ut i fra det jeg leser her som at noen får vite status før innsett, eller hva?
Jeg hadde uttak i Haugesund i dag. Jeg spurte om jeg kunne ringe i morgen for å høre hvordan det har gått med eggene og det var jeg hjertelig velkommen til å gjøre:rolleyes:
 
Jeg hadde uttak i Haugesund i dag. Jeg spurte om jeg kunne ringe i morgen for å høre hvordan det har gått med eggene og det var jeg hjertelig velkommen til å gjøre:rolleyes:
Så godt at man kan gjøre det der! Virker som det er ulik praksis rundt omkring...
 
Så godt at man kan gjøre det der! Virker som det er ulik praksis rundt omkring...
Ja, synes personlig at det burde vært likt overalt. Alle dokumentene har de jo foran seg når vi ringer. De burde vært litt forståelsesfulle over alt om at vi er spente og ønsker å vite litt hvordan vi ligger an i løypa :)

Er dere igang med forsøk? :)
 
Hvordan er policyen for dette med å få vite hvordan det går med eggene etter uttak - og før innsett? Er det ulikt fra sted til sted? St.Olavs sier at de ikke sier noe om hvordan det utvikler seg før innsett - får bare vite om alle eggene blir ødelagte/ ikke blir befruktet. Men virker ut i fra det jeg leser her som at noen får vite status før innsett, eller hva?
Vi går jo privat, men de ringte hver morgen for å gi oppdatering på hvordan det gikk med eggene. Det er veldig beroligende å få vite så skjønner ikke at det ikke er vanlig policy hos alle☺️
 
Ja, synes personlig at det burde vært likt overalt. Alle dokumentene har de jo foran seg når vi ringer. De burde vært litt forståelsesfulle over alt om at vi er spente og ønsker å vite litt hvordan vi ligger an i løypa :)

Er dere igang med forsøk? :)
Ikke sant! I en sånn situasjon er det jo veldig ønsket og altoppslukende..

Nei, vi venter :)
 
Back
Topp