Skravletråd April18

Lykke til alle dere som skal på OUL idag! Hold oss oppdatert[emoji3]
 
Hehe ser den! Vi har OUL på mandag, hittil har vi ikke vært så opptatt av kjønn. Men tror vi kommer til å bli skuffet hvis de ikke kan se eller tør å si noe på mandag. Må jo vente over 20 uker på å finne ut da[emoji13]
Blir spennende det! Nei, det tror jeg blir vanskelig å takle, hvis de ikke kan se det da heller. Da får jeg bare bite i det sure eplet og fortsette å strikke kjønnsnøytrale klær og teppe ;)
 
Her klarte de ikke å se hva det ble [emoji1] en liten luring i magen gitt [emoji4]
 
Hun ville ikke si hva hun trodde! Men alt var bra. Tror det er jente jeg da, med storebror var det meget tydelig nokså tidlig ;) får ul hver fjerde uke også nå, det er godt å vite.
Godt å vite at man blir fulgt opp :) er vel gjerne tydeligere på guttene ja :)
Kjenner jeg blir litt bekymret nå som jeg har blitt syk, så mulig jeg må be om en ekstra ul for å forsikre meg om at alt er bra.
 
Godt å vite at man blir fulgt opp :) er vel gjerne tydeligere på guttene ja :)
Kjenner jeg blir litt bekymret nå som jeg har blitt syk, så mulig jeg må be om en ekstra ul for å forsikre meg om at alt er bra.
God bedring :Heartred bedre å føle seg trygg, særlig når en blir syk i tillegg.
 
Hva tror dere premien som legges til i topp 100 om dere klarer skravleutfordringen, er? Noen forslag? Bare til å fortsette å skravle en stund til! :D
 
Så fin og fargerik OUL listen har blitt nå! [emoji7] gleder meg til å være med å pynte med et hjerte [emoji4]
 
Hva tror dere premien som legges til i topp 100 om dere klarer skravleutfordringen, er? Noen forslag? Bare til å fortsette å skravle en stund til! :D

Hvordan fungerer denne skravleutfordringen? Om å gjøre å skrive flest mulig innlegg?
 
Hvordan fungerer denne skravleutfordringen? Om å gjøre å skrive flest mulig innlegg?

Hver måned er de 100 personene som har flest innlegg på forumet med i en trekning om masse flotte premier. Noen ganger, som nå, startet Forumansvarlig Tamara en ekstra utfordring. Hva disse utfordringene går ut på, kan variere, men nå handler det om at alle på forumet samlet skal klare flere forskjellige mål i løpet av en uke (10.000 innlegg, et visst antall innlegg på en enkelt dag, et visst antall tråder osv) - og dersom forumet som helhet klarer å oppnå dette, legges det til en ekstra flott premie i trekningen på topp 100.

Med andre ord er det ikke du selv som er ansvarlig for å klare utfordringen, der må dere samarbeide - men om du skal ha en sjanse til å vinne premien, må du likevel sørge for å skravle nok til å være på topp 100. Håper dette ble forståelig? :p Følte det ble litt rotete forklart, men håper budskapet kom frem! :)
 
Hver måned er de 100 personene som har flest innlegg på forumet med i en trekning om masse flotte premier. Noen ganger, som nå, startet Forumansvarlig Tamara en ekstra utfordring. Hva disse utfordringene går ut på, kan variere, men nå handler det om at alle på forumet samlet skal klare flere forskjellige mål i løpet av en uke (10.000 innlegg, et visst antall innlegg på en enkelt dag, et visst antall tråder osv) - og dersom forumet som helhet klarer å oppnå dette, legges det til en ekstra flott premie i trekningen på topp 100.

Med andre ord er det ikke du selv som er ansvarlig for å klare utfordringen, der må dere samarbeide - men om du skal ha en sjanse til å vinne premien, må du likevel sørge for å skravle nok til å være på topp 100. Håper dette ble forståelig? :p Følte det ble litt rotete forklart, men håper budskapet kom frem! :)

Joda var forståelig;)
 
Må få ordnet rundt om her snart...er ikke i storform så føler mest for å slappe av
 
Har dere hatt en fin jul? [emoji4]
Idag våknet jeg til at småen i magen hadde hikke [emoji12] det er første gangen jeg har kjent, var en vidunderlig og underlig følelse [emoji7]
 
Har dere hatt en fin jul? [emoji4]
Idag våknet jeg til at småen i magen hadde hikke [emoji12] det er første gangen jeg har kjent, var en vidunderlig og underlig følelse [emoji7]

Sniker fra mai

Kan jeg spørre om hvordan du merket/vet at babyen hikket? Eller er det sånn man "bare vet" når man kjenner det? :)
 
Back
Topp