Skravletråd April18

En tråd i 'April 2018' startet av Me&mini, 20 Aug 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. BabyBluum Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Lykke til alle dere som skal på OUL idag! Hold oss oppdatert[emoji3]

2. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Blir spennende det! Nei, det tror jeg blir vanskelig å takle, hvis de ikke kan se det da heller. Da får jeg bare bite i det sure eplet og fortsette å strikke kjønnsnøytrale klær og teppe ;)

• Liker Liker x 1
  3. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Her klarte de ikke å se hva det ble [emoji1] en liten luring i magen gitt [emoji4]

• Liker Liker x 3
  4. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Godt å vite at man blir fulgt opp :) er vel gjerne tydeligere på guttene ja :)
    Kjenner jeg blir litt bekymret nå som jeg har blitt syk, så mulig jeg må be om en ekstra ul for å forsikre meg om at alt er bra.

5. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

God bedring :Heartred bedre å føle seg trygg, særlig når en blir syk i tillegg.

• Liker Liker x 1
  6. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Sant det, og jeg fikk jo beskjed om at jeg kunne få ekstra og om jeg trenger det for min egen del :)

• Liker Liker x 1
  7. Hva tror dere premien som legges til i topp 100 om dere klarer skravleutfordringen, er? Noen forslag? Bare til å fortsette å skravle en stund til! :D

8. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Så fin og fargerik OUL listen har blitt nå! [emoji7] gleder meg til å være med å pynte med et hjerte [emoji4]

9. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Først

10. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Først må jeg komme meg på topp 100 [emoji23]

11. Bare til å skravle i vei! :D Tror det er tøff konkurranse om de 100 plassene nå :)

12. BabyBluum Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Hvordan fungerer denne skravleutfordringen? Om å gjøre å skrive flest mulig innlegg?

13. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Prøver men har ikke nok kapasitet om dagene [emoji4]

• Liker Liker x 1
  14. Hver måned er de 100 personene som har flest innlegg på forumet med i en trekning om masse flotte premier. Noen ganger, som nå, startet Forumansvarlig Tamara en ekstra utfordring. Hva disse utfordringene går ut på, kan variere, men nå handler det om at alle på forumet samlet skal klare flere forskjellige mål i løpet av en uke (10.000 innlegg, et visst antall innlegg på en enkelt dag, et visst antall tråder osv) - og dersom forumet som helhet klarer å oppnå dette, legges det til en ekstra flott premie i trekningen på topp 100.

Med andre ord er det ikke du selv som er ansvarlig for å klare utfordringen, der må dere samarbeide - men om du skal ha en sjanse til å vinne premien, må du likevel sørge for å skravle nok til å være på topp 100. Håper dette ble forståelig? :p Følte det ble litt rotete forklart, men håper budskapet kom frem! :)

• Liker Liker x 1
  15. BabyBluum Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Joda var forståelig;)

16. Så bra :) Utfordringen er over for denne gang, men topp 100 er jo som alltid pågående :) Og nye utfordringer kommer det nok også ;)

• Liker Liker x 1
  17. Margis86 Glad i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Må få ordnet rundt om her snart...er ikke i storform så føler mest for å slappe av

18. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Har dere hatt en fin jul? [emoji4]
    Idag våknet jeg til at småen i magen hadde hikke [emoji12] det er første gangen jeg har kjent, var en vidunderlig og underlig følelse [emoji7]

• Liker Liker x 1
  19. Lykkegullet Forelsket i forumet Mailykke 2018

Sniker fra mai

Kan jeg spørre om hvordan du merket/vet at babyen hikket? Eller er det sånn man "bare vet" når man kjenner det? :)

20. Catzer Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Slenger meg på her, hvordan kjenner du det? :) Så koselig!

Del denne siden