Skravletråd April18

Herrefred... Der fikk hormonene mine kjørt seg... Ser "veterinærene", og ei måtte avlive hunden sin. [emoji24][emoji24] Vet ikke om jeg kan skylde på hormoner heller, egentlig. Åh. Som jeg savner å ha dyr.... Men så ufattelig vondt det er når de dør...

(Litt godt å få grine litt også, spesielt når det er på andres vegne, og noe som egentlig ikke angår meg;))

:(
 
Skal til legen ila. uka, så får høre da om jeg kan få noe. Sist i vinter svarte hun bare tørt da jeg spurte om å få noe, fordi "alle andre får" - ingefær kan hjelpe... o_O
ikke gi deg! første legen min sa og det, hadde et helsike....andre lege gjorde at kvalmen ble overkommelig.
 
God formiddag. På tide å prøve og få litt liv i denne? [emoji14]

Håper alt går bra med alle sammen
 
Så bra du dytter denne opp :happy:
Her begynner det å gå bedre nå!! Fått litt mer energi og føler dagene er litt lettere!!!:D Endelig.
 
Så bra ja, det er litt vel stille her inne om dagen. :)
Her går det bra, har kjent veldig mye i magen de ti siste dagene. Noen som kiler meg på innsiden av magen halve dagen ❤️ Håper dere andre har det bra :)
 
Går bra her og [emoji2] men trøtt hele tiden [emoji42] men føler at dagene har bare flydd av sted.. er jo allerede snart halvveis [emoji1]
 
Denne tråden hadde gått meg helt hus forbi [emoji85]
Her går det bare bra [emoji4] har nesten fått kontroll på eksemet som har brutt ut i ansiktet og enkelte plasser på overkroppen. Kom plutselig på en dag at jeg har jo atopisk eksem og en krem for det uten kortison [emoji28]
Og masse bevegelser inni magen [emoji7] gleder meg til samboeren får kjenne [emoji4] håper det kan kjennes utenpå magen denne uken, får besøk av min mor og mormor idag, så hadde vært kjekt om de får kjenne [emoji4]
 
Så bra du dytter denne opp :happy:
Her begynner det å gå bedre nå!! Fått litt mer energi og føler dagene er litt lettere!!!:D Endelig.
Energi er deilig. Har ikke vært så ille denne gangen heldigvis, bortsett fra i dag som frøkna vekket meg 5 og keg sob dårlig etter det. Samboer stod opp da :)

Så bra ja, det er litt vel stille her inne om dagen. :)
Her går det bra, har kjent veldig mye i magen de ti siste dagene. Noen som kiler meg på innsiden av magen halve dagen [emoji173]️ Håper dere andre har det bra :)

Deilig å kjenne litt bevegelser. Har kjent det hver dah en stund her nå, litt som leamus egentlig, men ingen tvil om hva det er :D



Går bra her og [emoji2] men trøtt hele tiden [emoji42] men føler at dagene har bare flydd av sted.. er jo allerede snart halvveis [emoji1]

Rart å tenke på at vi snart er halvveis, men samtidig så syns jeg det går veeeldig sakte [emoji14]
 
Energi er deilig. Har ikke vært så ille denne gangen heldigvis, bortsett fra i dag som frøkna vekket meg 5 og keg sob dårlig etter det. Samboer stod opp da :)



Deilig å kjenne litt bevegelser. Har kjent det hver dah en stund her nå, litt som leamus egentlig, men ingen tvil om hva det er :D





Rart å tenke på at vi snart er halvveis, men samtidig så syns jeg det går veeeldig sakte [emoji14]

Ja, kjennes litt ut som leamus også :p Var usikker de første gangene, er førstegangs så vet liksom ikke hvordan noe skal kjennes ut. Men nå er det så mye og ofte at det kan vel ikke være noe annet :)
 
God ettermiddag! Like kvalm, men ikke så trøtt (eller jo, sover lur hver dag) og har litt mer energi, det er godt. Syns tida går utrolig seint, er i uke 16 og det snegler seg fremover.
 
Ja, kjennes litt ut som leamus også :p Var usikker de første gangene, er førstegangs så vet liksom ikke hvordan noe skal kjennes ut. Men nå er det så mye og ofte at det kan vel ikke være noe annet :)
Kjent følelse! Som små fisk som bobler rundt i magen syns jeg det kjennes ut som.
 
Ja, kjennes litt ut som leamus også [emoji14] Var usikker de første gangene, er førstegangs så vet liksom ikke hvordan noe skal kjennes ut. Men nå er det så mye og ofte at det kan vel ikke være noe annet :)
Første gangen kjente jeg aldri de små bevegelsene. Hadde morkaka foran og kjente generelt lite bevegelse. Men jeg så de på utsiden da [emoji14]
 
Første gangen kjente jeg aldri de små bevegelsene. Hadde morkaka foran og kjente generelt lite bevegelse. Men jeg så de på utsiden da [emoji14]
Jeg kjente ikke før uke 18 omtent første gang. Forrige gang kjente jeg rundt uke 13-14, samme nå. I går kveld var det veldig tydelig, veldig gøy :)
 
Jeg kjente ikke før uke 18 omtent første gang. Forrige gang kjente jeg rundt uke 13-14, samme nå. I går kveld var det veldig tydelig, veldig gøy :)
Jeg var vel mellom 19 og 20 første gangen.
Sist gang og nå så var det uke 15 ca.
Kjenner mye nå, men ikke veldig sterkt. Var nettopp hos jordmor, og han romsterte veldig mye inni der[emoji170] og stakk av litt fra doppleren [emoji14] haha
 
Jeg var vel mellom 19 og 20 første gangen.
Sist gang og nå så var det uke 15 ca.
Kjenner mye nå, men ikke veldig sterkt. Var nettopp hos jordmor, og han romsterte veldig mye inni der[emoji170] og stakk av litt fra doppleren [emoji14] haha
Gøy å kjenne mye! Skal på ul i morra og lurer på om de kan se kjønn, veldig spennende.
 
Hun ville ikke si hva hun trodde! Men alt var bra. Tror det er jente jeg da, med storebror var det meget tydelig nokså tidlig ;) får ul hver fjerde uke også nå, det er godt å vite.

Fint å høre at alt er bra med den lille, er jo det som er viktigst. Og så fint at dere får god oppfølging:)
 
Fint å høre at alt er bra med den lille, er jo det som er viktigst. Og så fint at dere får god oppfølging:)
Ja, det er det viktigste. Holder på å dø av nysgjerrighet på kjønn da. God oppfølging er kjempefint, all ære til norsk helsevesen.
 
Ja, det er det viktigste. Holder på å dø av nysgjerrighet på kjønn da. God oppfølging er kjempefint, all ære til norsk helsevesen.

Hehe ser den! Vi har OUL på mandag, hittil har vi ikke vært så opptatt av kjønn. Men tror vi kommer til å bli skuffet hvis de ikke kan se eller tør å si noe på mandag. Må jo vente over 20 uker på å finne ut da[emoji13]
 
Back
Topp