Skravletråd April

God kveld alle sammen.
Dette har vært en fantastisk dag :)

Frøkna og jeg tokk en tur i skogen på formiddagen, endelig har det meste av snøen forsvunnet og det har tørket såpass at det ikke bare er gjørme der, hun var helt i ekstase.
Har vært en liten tur på Plantasjen og kjøpt blomster til å henge på verandaen.
Og fått en treningsrunde i kveld :)

Hva her dere gjort i dag?

Høres ut som en super dag[emoji1]
Tør du henge blomster på verandaen allerede?
Jeg hadde besøk av min søte niese på 3 år jeg[emoji7]

Jeg er så trøtt...
Jeg har gått to turer i dag, og det vekker meg vanligvis. Ikke I dag :( Fikk sove lenge I dag og, men likevel slumret jeg da jeg satt og strikket på rommet til lillemor tidligere i dag. Ikke spesielt bra da jeg var midt i et mønster og jeg ikke er spesielt flink til å se hva jeg har gjort. Jeg er et b-menneske, så vanligvis er jeg veldig våken på denne tiden av døgnet. Nå vil jeg bare sovne. Blir lenge på do, for det er tungt å reise seg.

Håper du har hatt en god natt med masse søvn![emoji2]

God morgen! Ny (kort) uke, nye muligheter :)

God morgen Sara![emoji1]
Planer for dagen?
Jeg er på jobb. Ikke stengt her i dag så jeg jobber.

Skal prøve å komme meg fra jobb enten så tidlig eller i lunsjen at jeg får kjøpt meg et par mye bukser, tipper jeg satser på å gå tidlig og slippe oppom Plantasjen etter jord også. Mannen kan hente jentene satser jeg på, han jobbet hjemmekontor med eldstemann som ikke er i form, men det vurderes om han kan gå på skolen etter lunsj. For han er ikke veldig dårlig, mandagssyke som vanlig men ikke utenkelig et lite migreneanfall på toppen av det så han fikk paracet og hvile, men de går over etter et par timer, så med mindre han sovner blir det trolig skole. Avtalen er skjermfritt hjemme så det er ikke noe han velger så frivillig

Back
Topp