Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bilder er alltid kjekt det, så skal jeg se på henne i morgen.Mange har stramt tungebånd uten at det er problemer med ammingen. Jeg kan finne en liste over symptomer og noen bilder på pm om du ønsker det. Sannsynligheten er vel liten, men en vet aldri hvor en støter på løsningen![]()
Klippa mitt tungebånd i 7.klasse jeg [emoji23] Fikk ikke tunga utføre tenna en gang. Ganske heftig. [emoji23]Mange har stramt tungebånd uten at det er problemer med ammingen. Jeg kan finne en liste over symptomer og noen bilder på pm om du ønsker det. Sannsynligheten er vel liten, men en vet aldri hvor en støter på løsningen![]()
Det vet i alle fall jeg at min fårKlippa mitt tungebånd i 7.klasse jeg [emoji23] Fikk ikke tunga utføre tenna en gang. Ganske heftig. [emoji23]
Takk for detDu får ha god tur![]()
HeheGod kveld[emoji1]
Tviler på at jeg hadde orket det..
Haha! Takk for detGod tur til det store utland![emoji1][emoji1]
Det skal jegKos deg![]()
God tur! Hva skal du shoppe ?Og det gjør jegventer på de nå.
Klippa mitt tungebånd i 7.klasse jeg [emoji23] Fikk ikke tunga utføre tenna en gang. Ganske heftig. [emoji23]
Det har ikke storesøster her heller, men oppdaget tilfeldig da vi lekte at hu får litt hjerteformet tunge og hu klarer ikke sleike seg på overleppa[emoji15] så har nå blitt henvist til ønh.Nei. Det har vi aldri sett noen grunn til å sjekke.
De har ikke hatt problemer med ammingen, eller andre tegn på slikt. Må Google.
Hatt en fin dag,?Takk søte du[emoji173]️[emoji173]️
Høres så vondt ut å klippe tungebåndet![]()
Ja det kan jeg egentlig skjønneEnig, og jeg tror nok det er en av grunnene til at jeg har utsatt sjekk hos privat og![]()
Jeg mener mi nærmest slikker seg på nesen, så jeg tror altså ikke det et sånn, men blander ungene litt så jeg skal sjekke.Det har ikke storesøster her heller, men oppdaget tilfeldig da vi lekte at hu får litt hjerteformet tunge og hu klarer ikke sleike seg på overleppa[emoji15] så har nå blitt henvist til ønh.
Men det er det visstnok ikke, ifølge saklig helse-side. Grunnet lite nerver derHøres så vondt ut å klippe tungebåndet![]()