Skravletråd April

Google bekreftet de symptomer jeg forbinder med stramt tungebånd og det ser jeg ikke på mine barn

Jeg er rimelig sikker på at tungen hennes er fleksibel som bare det. Skal sjekke i morgen.

Mange har stramt tungebånd uten at det er problemer med ammingen. Jeg kan finne en liste over symptomer og noen bilder på pm om du ønsker det. Sannsynligheten er vel liten, men en vet aldri hvor en støter på løsningen :)
Bilder er alltid kjekt det, så skal jeg se på henne i morgen.

Mange har stramt tungebånd uten at det er problemer med ammingen. Jeg kan finne en liste over symptomer og noen bilder på pm om du ønsker det. Sannsynligheten er vel liten, men en vet aldri hvor en støter på løsningen :)
Klippa mitt tungebånd i 7.klasse jeg [emoji23] Fikk ikke tunga utføre tenna en gang. Ganske heftig. [emoji23]

Nei. Det har vi aldri sett noen grunn til å sjekke.

De har ikke hatt problemer med ammingen, eller andre tegn på slikt. Må Google.
Det har ikke storesøster her heller, men oppdaget tilfeldig da vi lekte at hu får litt hjerteformet tunge og hu klarer ikke sleike seg på overleppa[emoji15] så har nå blitt henvist til ønh.

Hmm lurer på om kengubarnet kanskje må stå over den svømmingen på onsdag, men glemte å spørre legen om erklæring så da slipper han vel ikke unna

Jaja... Etter godt og vel 25 min fant printeren min ut at den ville printe ut bildet jeg skulle ha. Jeg hadde lukket programmet og gitt det helt opp. Er som en lunefull tenåring den der printeren altså!

Det har ikke storesøster her heller, men oppdaget tilfeldig da vi lekte at hu får litt hjerteformet tunge og hu klarer ikke sleike seg på overleppa[emoji15] så har nå blitt henvist til ønh.
Jeg mener mi nærmest slikker seg på nesen, så jeg tror altså ikke det et sånn, men blander ungene litt så jeg skal sjekke.

Jeg vet vi har forsøkt diverse med tungene. Fordi ungene oppdaget at lillesøster kan lage "pølsebrød" med tunga som de sier. Altså rulle tunga. De kan de ikke. Mannen kan heller ikke. Bare jeg og minstemor. Og nettopp derfor er mange forsøk med tunger utøvd i det siste....

Back
Topp