Hm ,dressOk og det er ?![]()
Toys r us
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm ,dressOk og det er ?![]()
Hmm.... jeg har da ikke prøvd å bytte, men er da relativt enkelt egentlig. Du trykker bare på bilde ditt og da får du opp om du vil ta nytt eller fra galeri. Funker ikke det?Begge deler, har prøvd på begge![]()
Så godt[emoji4] her ble det pizza med skinke og pølse i dag.Løvbiff med fløtegratinerte , salat og bernaise
Da hadde jeg bare gjort detMed min søster og en venninnede kjører, jeg sitter på.
Nam!!Løvstek med fløtegratinerte , salat og bernaise
Og det gjør jegDa hadde jeg bare gjort det
Nei det står jeg ikke har tilgang til detHmm.... jeg har da ikke prøvd å bytte, men er da relativt enkelt egentlig. Du trykker bare på bilde ditt og da får du opp om du vil ta nytt eller fra galeri. Funker ikke det?
Da vet jeg ikke[emoji53]Nei det står jeg ikke har tilgang til det![]()
Forsøker å planlegge sommeren jeg
Mannen er rimelig lite interessert i å snakke. Så hva enn han diller med på pc, mistenker fotballspill, så er det visst mer interessant. Eller så har han bare ingen meninger. Men det er jo merkelig det også.
5 døgn
4 flyturer
4 netter på hotell
2 forskjellige hotell
2 eksamener
1 heldagsarbeidsmøte
Har jeg lov til å være sliten nå?
Hmm. Jeg og mannen googlet på hver våre ting som sånnsett fort havnet på ca samme budsjett....
Han ser etter pc, med litt gode spesifikasjoner .
Jeg ser etter ferie...
Da blir det Sverige på denne dama! Reiser nå straks og er hjemme igjen seint i morgen kveld en gang![]()
God morgen folkens! Ett spørsmål... Hadde dere orket å kjøre til Sverige i natt (8-9 timer) , shoppet i 4-5 timer for så å Kjøre tilbake?
God morgen![]()
Bestilt en god del![]()
Hvorfor må mannen ha hodepine hver gang det er planlagt at han skal stå opp med ungene eller gjøre husarbeid?
Jeg la meg veldig sent i går for jeg skulle jo få sove lenge I dag. Den gang ei! Lillejenta våknet 5.30 og så slumret jeg mens hun gikk fra den ene puppen til den andre til kl 7.00. Da våknet lillemor. Nå skal jeg sette på en klesvask og lage muffins, før jeg må dusje og rydde kjøkkenet. Dette kommer til å bli en lang dag....
Jeg vet at mannen ikke kan planlegge når han skal ha hodepine, men det er en grunn til at vi spøker med at vi ikke kan si til han at han skal gjøre noe i huset dagen før for da får han hodepine ^^
God morgen
Ikke på lista engang blææ