Skravletråd April

Vil du dele oppskrift ??[emoji2]

Jeg fant ikke den jeg brukte før, men ble godt dette og.

1dl sammalt hvete fin
1 dl havregryn
1 dl hvetemel (litt ekstra om du vil ha den tykkere)
5 dl melk
4 egg
Litt salt

Bland det tørre og halvparten av melken og rør til en jevn røre. Ha i resten av melken. Ha i egg. Jeg hadde I litt sukker for sødme, ble plutselig slik. Tviler på at det er nødvendig.

Ah ja. Sånn generelt sett ja. [emoji14] Skylder på tidlig på morgenen her [emoji56] Og vi bor på en liten plass. Føler det er litt sett ned på slikt da. Dessverre. Selv gikk jeg på en skole i byen i videregående tiden, på en kunstskole, mange bifile/homofile der. Så ble mye mer åpent for meg der og mye lettere også da å skjønne mitt eget.

Ja, og jeg formulerte meg sikkert veldig dumt[emoji28]
Det er aberet med å bo på liten plass[emoji17] Godt du havnet en plass som det var akseptabelt og vanlig. Blir mye øettere da[emoji4]

Ja, og jeg formulerte meg sikkert veldig dumt[emoji28]
Det er aberet med å bo på liten plass[emoji17] Godt du havnet en plass som det var akseptabelt og vanlig. Blir mye øettere da[emoji4]

Du gjorde sikkert ikke det. Jeg har bare så mye tanker i hodet og hodepine for tiden. Tannlege i går hjalp ikke på toppen av det hele. Så jeg garantert leser ting feil også [emoji23]

Du gjorde sikkert ikke det. Jeg har bare så mye tanker i hodet og hodepine for tiden. Tannlege i går hjalp ikke på toppen av det hele. Så jeg garantert leser ting feil også [emoji23]
Det er fort gjort begge deler[emoji6] men jeg ser at jeg formulerte meg nesten litt krast. Måtte forte meg og svare[emoji4]

Gikk det greit da? Vokser fint og alt? [emoji4]
Det gjorde det[emoji4] hu følger kurvene sine helt fint! Ikke helt fornøyd med å bli stukket i lårene da[emoji28] rimelig fornærmet frøken etter den seansen[emoji23]

Back
Topp