Til deg?Fikk hentemeld fra jollyroom nå. Spent på hvordan buksa er og om den passer[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til deg?Fikk hentemeld fra jollyroom nå. Spent på hvordan buksa er og om den passer[emoji4]
Nei hun som gjør de det slutt men det gikk fintUff da. En felles avgjørelse da eller ?
Hahahaha! Skjønner ikke det gitt [emoji15][emoji23][emoji23][emoji23] Aaawww. Kan helst se for meg leppa som kryper også [emoji23][emoji7]Det gjorde det[emoji4] hu følger kurvene sine helt fint! Ikke helt fornøyd med å bli stukket i lårene da[emoji28] rimelig fornærmet frøken etter den seansen[emoji23]
Bra det gikk fint da. Ikke lett heller gitt. Og han er jo ikke så liten lengre akkuratNei hun som gjør de det slutt men det gikk fint
Nå håper jeg bare han er uten en stund
Blir 12 i år.Bra det gikk fint da. Ikke lett heller gitt. Og han er jo ikke så liten lengre akkuratHan er vel 12 år er han ikke? 11? Syns å huske han er på alder ca med mi
![]()
Nei, isbjørn bukse til eldste[emoji4]Til deg?
Ah stemmer det jaNei, isbjørn bukse til eldste[emoji4]
Ja, og det vrælet[emoji28] Heldigvis går det fort over, og veldig nødvendig med di stikkene.Hahahaha! Skjønner ikke det gitt [emoji15][emoji23][emoji23][emoji23] Aaawww. Kan helst se for meg leppa som kryper også [emoji23][emoji7]
Absolutt nødvendig. Og jeg må innrømme jeg syns den leppa er noe av det søsteste jeg da [emoji56][emoji7][emoji7][emoji23] Og ja. Veldig fort over da. Får håpe det ikke blir noe reaksjon. Ingen av mine har reagert på de [emoji847]Ja, og det vrælet[emoji28] Heldigvis går det fort over, og veldig nødvendig med di stikkene.
Den leppa er kjempesøt[emoji7] Takk, eldste fikk heller ingen reaksjon så håper minste slipper unna også[emoji4]Absolutt nødvendig. Og jeg må innrømme jeg syns den leppa er noe av det søsteste jeg da [emoji56][emoji7][emoji7][emoji23] Og ja. Veldig fort over da. Får håpe det ikke blir noe reaksjon. Ingen av mine har reagert på de [emoji847]
Så absoluttHar dere en fin onsdag.?
Aiai!! Lykke til!!Ikke mer enn 2 eksamener på dagen og eksamensmiddag i kveld
Herlig[emoji16]
Vi har vært på kontroll på helsestasjonen også skal jeg og trene hvis ikke lille får reaksjon på vaksinene.
Stressende, men snart helgJa
Og du da?![]()
Går litt sånn opp og ned. I dag er en god dag av ulike grunnerOg det er fortsatt ikke noe ålreit på jobb?
Men nå endte jeg opp med å gå tidlig da skolen ringte.. .Det var jeg i går
Ble noe til ungeneKoselig. Fikk du shoppa noe da ?