Skravletråd April

Det gjorde det[emoji4] hu følger kurvene sine helt fint! Ikke helt fornøyd med å bli stukket i lårene da[emoji28] rimelig fornærmet frøken etter den seansen[emoji23]
Hahahaha! Skjønner ikke det gitt [emoji15][emoji23][emoji23][emoji23] Aaawww. Kan helst se for meg leppa som kryper også [emoji23][emoji7]

Nei hun som gjør de det slutt men det gikk fint
Nå håper jeg bare han er uten en stund
Bra det gikk fint da. Ikke lett heller gitt. Og han er jo ikke så liten lengre akkurat :) Han er vel 12 år er han ikke? 11? Syns å huske han er på alder ca med mi :)

Hahahaha! Skjønner ikke det gitt [emoji15][emoji23][emoji23][emoji23] Aaawww. Kan helst se for meg leppa som kryper også [emoji23][emoji7]
Ja, og det vrælet[emoji28] Heldigvis går det fort over, og veldig nødvendig med di stikkene.

Ja, og det vrælet[emoji28] Heldigvis går det fort over, og veldig nødvendig med di stikkene.
Absolutt nødvendig. Og jeg må innrømme jeg syns den leppa er noe av det søsteste jeg da [emoji56][emoji7][emoji7][emoji23] Og ja. Veldig fort over da. Får håpe det ikke blir noe reaksjon. Ingen av mine har reagert på de [emoji847]

Absolutt nødvendig. Og jeg må innrømme jeg syns den leppa er noe av det søsteste jeg da [emoji56][emoji7][emoji7][emoji23] Og ja. Veldig fort over da. Får håpe det ikke blir noe reaksjon. Ingen av mine har reagert på de [emoji847]
Den leppa er kjempesøt[emoji7] Takk, eldste fikk heller ingen reaksjon så håper minste slipper unna også[emoji4]

Ferdig.
Gikk strålende [emoji4]

Back
Topp