T
Turid-Laila
Guest
Åh. Ja for han hadde vel kjæreste han nylig?Her er det heldigvis en singel periode nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh. Ja for han hadde vel kjæreste han nylig?Her er det heldigvis en singel periode nå![]()
Koselig. Fikk du shoppa noe da ?Kafé , shopping og kurs![]()
Tenkte slik generelt jeg[emoji6]Det gjør det ikke daHu snakker med oss om det. Både meg, eller mest meg, men også pappaen i hus, og har private samtaler i ny og ne med hs om hu ønsker der hu kan ta opp hva enn hu ønsker. Men tenker at akkurat de følelsene må hu nesten finne ut selv. Vi kan ikke begynne å blande oss for å mye inn i de ved å fortelle for mye. Da kan det gjerne høres ut som vi prøver å lede hu inn på en vei.
Mannen liker vel best tanken på at hu skal like en gutt så.
Mens jeg bryr meg egentlig ikke om det er gutt eller jente jeg da [emoji14] Så lenge de er glade i hverandre.
Så hu snakker ut om det hu føler da, for det er bra å få det ut. Og jeg kan da hvertfall fortelle at alt er helt normalt med det. Og at følelser er vanskelige og finne utav.
Menmen. Hu er jo bare 12 år. Så tenker at det går seg enda til de følelsene. Med hormoner som løper løpsk er det sikkert mye inni den kroppen som skjer [emoji16]
Aha[emoji4]Familiebutikken
Little mountain
Boozt
Ah ja. Sånn generelt sett ja. [emoji14] Skylder på tidlig på morgenen her [emoji56] Og vi bor på en liten plass. Føler det er litt sett ned på slikt da. Dessverre. Selv gikk jeg på en skole i byen i videregående tiden, på en kunstskole, mange bifile/homofile der. Så ble mye mer åpent for meg der og mye lettere også da å skjønne mitt eget.Tenkte slik generelt jeg[emoji6]
Så heldig hun er som både klarer og har mulighet til å få snakke ut om alt som er[emoji3]
jeg håper virkelig jentene mine blir slik også. Jeg skal gjøre det jeg kan for at det skal bli slik.
Skjer en del i den tiden ja, og hormoner er ikke lett å håndtere alltid[emoji28] ikke følelser heller for den del. Men så viktig å være der å lytte uten å si at slik eller så skal det være.
Masse lykke til !1,5 timer til første eksamen.....
Er jo den perfekte unnskyldningenDet var en god idé![]()
Lykke til1,5 timer til første eksamen.....
Masse lykke til !
Tusen takk, begynner å bli nervøs nåLykke til![]()
Tusen takk, begynner å bli nervøs nå
Ikke mer enn 2 eksamener på dagen og eksamensmiddag i kveldPlaner idag da?
Idag skal jeg se home and away etter jobb før jef henter barna! Mytime![]()
Det tror jeg, jeg er blant de mest erfarne her, så dersom det er lagt opp til at jeg ikke klarer det tror jeg de får en veldig høy andel av ikke beståttDu klarer nok dette fint![]()
Det tror jeg, jeg er blant de mest erfarne her, så dersom det er lagt opp til at jeg ikke klarer det tror jeg de får en veldig høy andel av ikke bestått
lykke til❤1,5 timer til første eksamen.....
Ja det er hardt[emoji13] finnes ikke skogsløyper hos deg?
Så trist når det er sånn
Awww. Eldstejenta mi har fått seg kjæreste gitt. Hu ble visst spurt på speideren i går. Men jeg la meg før hu kom hjem fra der. Så da fikk hu ikke sagt det da. Så nå bare smilte hu fra øre til øre gitt [emoji23] Jojo. Også med speiderlederens sønn og greier [emoji12][emoji23]
Veldig syns jeg [emoji169]Awwww, herlig![]()