Imponert.100 innlegg i dag, kommet godt i gang hvertfall
Ikke talt, men neppe halvparten engang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Imponert.100 innlegg i dag, kommet godt i gang hvertfall
For gøy?Ikke jeg heller. Hvorfor har vi egentlig en slik dag? Hva er poenget?
Jeg har nok dårlig humor.. For jeg ser ikke poenget med dette her https://www.tv2.no/nyheter/9773888/For gøy?
Landet på rundt tall i går , slipper derfor å telleImponert.
Ikke talt, men neppe halvparten engang
Dra å byttLitt forbanna nå. Bedt inn til middag etterpå. Skulle ha bakt hvitløk til tilbehør. Kjøpte 3 pakker på kiwi i går, åpner hvitløken og den er muggen som fa**!! Gode råd er dyre, hiver meg i bilen og stikker innom nærmeste "innvandrerbutikk". Kjøper 3 store strømper med små hvitløk.. Det får duge. Dyre var de også.
Oppdaget nå at ALLE er muggne! Så forbanna nå!
Jupp du får gjøre det14 innlegg på siste oppdatering men den er rett nok fra kl 10.50 og jeg har da skravlet noe siden den tid.
Det kommer vel ny om halvannen time, kanskje jeg kan se hvor langt jeg er kommet da.
Jeg har nok dårlig humor.. For jeg ser ikke poenget med dette her https://www.tv2.no/nyheter/9773888/
Lurer på hvem som fant på galskapen..
Orker ikke styre med sånt så har ikke peilingLandet på rundt tall i går , slipper derfor å telle
April er lang og målet ukjent enda uansett.Jupp du får gjøre det
Jeg kom på det når musemor nevnte detOrker ikke styre med sånt så har ikke peiling
Det er denApril er lang og målet ukjent enda uansett.
Er på vei. Sint som ei feleDra å bytt
Litt forbanna nå. Bedt inn til middag etterpå. Skulle ha bakt hvitløk til tilbehør. Kjøpte 3 pakker på kiwi i går, åpner hvitløken og den er muggen som fa**!! Gode råd er dyre, hiver meg i bilen og stikker innom nærmeste "innvandrerbutikk". Kjøper 3 store strømper med små hvitløk.. Det får duge. Dyre var de også.
Oppdaget nå at ALLE er muggne! Så forbanna nå!
Ja. Det er jo en greie for noen. Jeg vet.Jeg kom på det når musemor nevnte det
Men siden det faktisk er gått 1/4 av året allerede så flyr vel denne også fort !Det er den
Må ikke være detEr på vei. Sint som ei fele
He he jeg har ikke vært nøye på det siste mnd, glemt det helt til i gårJa. Det er jo en greie for noen. Jeg vet.
Jeg har bare ikke lagt meg på det. Jeg har evnen til en del lettere "ocd" (nei, cdo er rett rekkefølge på bokstavene selvsagt ;-)) om jeg først begynner så denne velger jeg å unngå hardt med vilje
Uff ja gjør vel det sikkertMen siden det faktisk er gått 1/4 av året allerede så flyr vel denne også fort !